سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: در جنگ زمانی که قادر به حمله هستیم باید عکس آن را نشان دهیم.

کتاب هنر جنگ

وقتی می‌توانیم از نیروهایمان استفاده کنیم باید طوری وانمود کنیم که نمی‌توانیم. وقتی که نزدیک دشمن هستیم باید کاری کنیم که دشمن خیال کند دور هستیم. زمانی که دور هستیم باید خود را نزدیک نشان بدهیم. سپس حمله را آغاز کنید و دشمن را شکست بدهید.

کسب و کار و تجارت مانند جنگ است. همان طور که در جنگ با دشمن درگیر هستیم، در تجارت هم با رقبا در نبردیم.

توانایی تطبیق دشمن جنگی با رقیب تجاری، تصرف زمین‌های همسایه با بازارهای جدید تجاری، روز و شب زمان جنگیدن با زمان ورود کالا به بازار رقابت و ... مثال‌هایی از این مقایسه هستند.

کتاب هنر جنگ که به مدت 2000 سال فقط در کشور چین مورد استفاده قرار می‌گرفت، هم اکنون به عنوان یک مرجع کلاسیک و ماندگار در دانشکده‌های بازاریابی و تبلیغات تدریس می‌شود. مطالعه‌ی این کتاب و تطبیق موارد ذکر شده در آن با هر کسب و کار و تجارتی می‌تواند سودمند، لذت‌آور و خواندنی باشد.

کتاب هنر جنگ نوشته سان تزو با ترجمه محمود حمیدخانی در بهار 1389 منتشر شد است. این کتاب در 141 صفحه در قطع جیبی و به قیمت 4500 تومان از سوی انتشارات سیته روانه بازار شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس بگیرند.

کد خبر 234933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز