همشهری آنلاین: سهیل واحدی در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل نماینده لهستان از راه‌یابی به نیمه نهایی بازماند.

Snooker

تیم ملی اسنوکر دو نفره ایران متشکل از امیر سرخوش و سهیل واحدی در مرحله یک چهارم نهایی که روز جمعه (12 مهر) راس ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار شد، موفق شد تیم ملی دو نفره هنگ کنگ را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در این دیدار حساس، نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تیمی به مصاف تیم قدرتمند هنگ کنگ 1 متشکل از لی چون وای و فونگ کووک وای رفتند و بازی در شرایطی پیش رفت که حریفان امتیازات چهار فریم ابتدایی مسابقه را بین خود تقسیم کردند (2-2) و همه چیز به فریم پایانی کشیده شد تا سرنوشت تیم برنده تعیین شود. بازیکنان کشورمان با تعصب و غیرت ایرانی خود این فریم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا در نهایت با نتیجه 3 بر 2 هنگ کنگ را از رسیدن به دیدار نیمه نهایی ناکام کنند.

همچنین تیم دونفره کشورمان با پیروزی مقابل تیم اول ولز که درواقع مهد این رشته ورزشی در جهان محسوب می‌شود، راهی مرحله فینال شد.

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر متشکل از آلکس تاووبمن و دوانه جونز رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد این حریف نیز بگذرد و جواز حضور در مرحله فینال را به دست آورد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با رویارویی دو تیم پاکستان (محمد عاصف و محمد سجاد) و تیم دوم ایرلند (مایکل جاج و رابرت مورفی) برگزار شد و در نهایت نمایندگان کشور پاکستان موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده و راهی فینال شوند.
بدین ترتیب تیم‌های ایرلند و ولز به مقام سومی مشترک این دوره از مسابقات نایل شدند و تیم ملی اسنوکر کشورمان و تیم پاکستان به مرحله فینال راه پیدا کردند.

دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها یکشنبه 14 مهر ماه راس ساعت 14:30 به وقت تهران با قضاوت علی فیض‌الهی، داور شایسته کشورمان در این دوره از رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

در جریان مسابقات انفرادی اسنوکر شش توپ هم سهیل واحدی، تنها نماینده باقیمانده کشورمان در این مسابقات روز در مرحله یک شانزدهم نهایی حریف خود میشال ریئلینسکی از لهستان را با اقتدار و با نتیجه 4 بر 0 شکست داد و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد.

واحدی پس از صعود به این مرحله مقابل کریستوف روبل از لهستان قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

 

کد خبر 233879
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز