همشهری آنلاین: باشگاه استقلال در آستانه بازی برگشت با تیم سئول طی بیاینه‌ای اعلام داشت که برای بازی فردا ( چهارشنبه ۱۰ مهر) هوادارانی که انرژی تشویق ندارند جای خود را به دیگر هواداران بدهند.

هوادار استقلال

به گزارش سایت باشگاه استقلال در این بیانیه آمده است:

ه نام خداوند بخشنده و مهربان

خطاب به بهترین هواداران دنیا

ساده بگوییم .دور از تعارفات رسمی ، دور از فرم و غالب های معمول یک بیانیه، استقلال چهارشنبه شب به چند چیز نیاز مبرم دارد. احتیاجی که نیمی از آن به شور و شعور و درایت هوادارانش بستگی دارد.

استقلال برای پیروزی چهار بر یک ، سه بر صفر و حتی دو بر صفر مقابل سئول به تمرکز بالا و حمایتی بی‌نظیر نیاز دارد. از شور مردمی و تماس‌ها و شواهدی که پیداست بدون تردید چهارشنبه یکصد هزار نفر استقلالی با پرچم‌های آبی در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد و رکورد بیشترین تماشاگر آسیایی را به نام استقلال ثبت خواهند کرد . در این فرصت،برای همبستگی، هماهنگی و استفاده مطلوب از حضور تماشاگران رعایت و ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.

باشگاه استقلال امیدوار است که تک تک هوادارانی که چهارشنبه شب به ورزشگاه آزادی تشریف می‌آورند، با رعایت این نکات شب بی نظیری را در تاریخ فوتبال آسیا رقم بزنند:

1 - سکوت و صرفا تماشای مسابقه برای هیچ هواداری جایز نیست. اگر انرژی 90 و حتی 120 دقیقه تشویق ممتد را دارید به ورزشگاه آزادی بیایید در غیر این صورت جای خود را به هواداری بدهید که از این شرایط برخوردار است.

2 - در فوتبال ایران معمولا از دقیقه 20 به بعد و به خصوص در ابتدای نیمه دوم شور و هیجان تماشاگران اندکی کاهش می‌یابد اما چهارشنبه ثابت می‌شود که این افت تشویق‌ها به هواداران استقلال مربوط نمی‌شود.

3 - با لباس‌های آبی رنگ به ورزشگاه بیایید و پرچم‌های آبی را فراموش نکنید.

4 - پرتاب نارنجک ممکن است منجر به محرومیت استقلال از بازی خانگی در مسابقه فینال شود و یا اینکه این تیم را از بازیهای خانگی برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محروم کند. خواهشمندیم در این مسابقه حساس، هیجان خود را فقط با تشویق نشان بدهید و بیش از گذشته به اعتبار و آبروی بین المللی استقلال اهمیت بدهید.

5 - ممکن است هر دو، سه یا چهار گل این مسابقه بین دقایق 75 تا 90 به ثمر برسد. در دنیای فوتبال بارها شاهد چنین اتفاقاتی بودیم. بنابراین خواهشمندیم امید خود را تا آخرین ثانیه حفظ کنید و لحظه‌ای از تشویق استقلال دست برندارید.

6 - صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و آن هم در سخت ترین شرایط که استقلال را از سایر حریفانش متمایز می‌کند، محصول شیرمردانی است که چهارشنبه شب یک بار دیگر با آخرین قدرت به دنبال نتیجه ای بهتر می‌روند. تحت هر شرایط تشویق و قدردانی از ستاره‌های آبی در پایان مسابقه رفتار شایسته و جوانمردانه هواداران استقلالی خواهد بود.

7 - احترام تماشاگران کره‌ای به تیم استقلال در سئول با واکنش متقابل از سوی فرهنگ و ادب و تمدن ایرانی، خصلت تک تک تماشاگران استقلالی خواهد بود و بی‌گمان رسم میهمان نوازی عادت دیرینه ایرانیان است .

در پایان ضمن آرزوی موفقیت و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا از تک تک هواداران استقلال خواهشمندیم که برای خلق این پیروزی بزرگ یاران آبی پوش را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند. مناجات‌های بی‌شمار، باورهای عمومی و انرژی های مثبت بدون تردید نتیجه مطلوب را رقم خواهد زد. منتظر دیدار شما در ورزشگاه آزادی هستیم.

دیدار تیم‌های استقلال و اف سی سئول از ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 233389
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز