همشهری آنلاین: محمد قالیباف شهردار تهران ساعاتی پیش با حضور در اردوی استقلال به بازیکنان روحیه داد. او که امروز به همراه حبیب کاشانی در جمع بازیکنان استقلال و در محل اردوی این تیم حضور پیدا کرده بود خطاب به استقلالی‌ها گفت:

استقلال

استقلال

مطمئن هستم فردا شما می‌توانید از کیان ایران دفاع کنید و استقلال تنها استقلال تهران نخواهد بود و نماینده یک ملت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،وی افزود: ما همیشه در شهرداری برای ورزشکاران احترام ویژه‌ای قائل هستیم و به آنها احترام می‌گذاریم، مطمئن هستم بازیکنان این تیم (استقلال) توانایی شکست حریف را دارند و با وجود مربی خوبی مثل قلعه‌نویی که از دوستان خوب من است می‌توانند از پس حریف بر بیایند.

قالیباف تأکید کرد: همانطور که آقای فتح‌الله‌زاده پیش‌بینی کرده استقلال می‌تواند با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست دهد و به فینال برسد. ما همیشه در زمان 8 سال دفاع مقدس می‌دیدیم که کارهای آسان انجام نمی‌شد اما کارهای بزرگ و سخت به مقصد می‌رسید و شما نیز این توانایی را دارید که فردا کاری بزرگ انجام داده و دل ملت ایران را شاد کنید.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: من بحث پاداش و پیروزی در این مسابقه را به آقایان فتح‌الله‌زاده و کاشانی سپرده‌ام و در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان تابع صحبت‌های این دو عزیز هستم و امیدوارم با دعای خیر مردم فردا با حضور یکصد هزار نفر به هدف خود برسیم. استقلال و پرسپولیس دو باشگاهی هستند که متعلق به مردمند و با یک نتیجه خوب می‌توانند دل میلیون‌ها نفر را شاد کنند. از همین رو مطمئن باشید دعای خیر مردم پشت سر شما خواهد بود.

کد خبر 233427
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز