همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکشن به اعلام شکایت رئیس کمیته داوران از وی گفت، اصفهانیان می‌تواند از ما شکایت کند اما کار قهرمانی اشتباه نبود بلکه تعمد داشت.

رویانیان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاق‌های بازی پرسپولیس و سپاهان و انتقادها به عملکرد محسن قهرمانی اظهار کرد: صحبت ما از اشتباهات داوری گذشته است. آن چه در بازی روز گذشته اتفاق افتاد فراتر از یک اشتباه بود. از جامعه داوران استمداد می‌طلبم نگذارند افرادی خاص وجاهت، عدالت و صلاحیت قضاوت داوران را زیر سوال ببرند. یکی از این افراد قهرمانی است. او در بازی روز گذشته اشتباه نکرد بلکه عمدا آن تصمیم را گرفت.

وی ادامه داد: این کار می‌تواند ناشی از مسائل روحی - روانی و شخصیتی باشد و یا می‌تواند ناشی از دست‌های پشت پرده باشد که امیدوارم مورد دوم نباشد. اگر دستی در کار است، چرا آن را قطع نمی‌کنید؟ آیا این درست است که دل 30 میلیون هوادار را غمگین کنید. آخر به چه قیمتی و چرا؟ اتفاق رخ داده در بازی گذشته اشتباه داوری نبود. اشتباه برای وقتی است که داور صحنه را نمی‌بیند. نه اینکه وقتی صحنه را ندیده، بدترین تصمیم را می‌گیرد و یک تیم را نابود می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد مجدد از محسن قهرمانی گفت: این برای نخستین بار نیست که این داور در بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان اتفاقات را به نفع تیم اصفهانی رقم می‌زند. در سال‌های گذشته یک بار در زمان دنیزلی و یک بار هم در زمان دایی پرسپولیس با سپاهان بازی داشت که هر دو بار 4 بر یک مغلوب شد و جالب اینجاست که در آن بازی‌ها هم اشتباه‌های داوری به کمک تیم اصفهانی آمد. آقای قهرمانی آیا اشتباه شما در آن بازی‌ها هم اتفاقی بوده است. وقتی یک اشتباه فاحش چند بار تکرار می‌شود، اسمش چیست؟ مردم به این سوال پاسخ دهند.

رویانیان در ادامه گفت: پرسپولیس این بازی را باخته و دیگر نمی‌توان سه امتیاز را برگرداند اما من توقع برخورد قاطعانه با قهرمانی را دارم. اگر با او برخورد نشود از فوتبال می‌روم و اگر برخورد شود هم به این فوتبال امیدوار می‌شوم که می‌توان در آن نفس کشید. من به اصفهانیان ارادت دارم. او می‌تواند از من شکایت هم بکند اما یادش نرود که این کار صورت مسئله را پاک نمی‌کند. برخورد محکم با قهرمانی نه تنها حرف و حدیث‌ها را از جامعه داوری دور می‌کند که همه ما را به پاک بودن فوتبال امیدوار می‌کند.

کد خبر 231880
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز