همشهری آنلاین: مقامات آمریکایی اعلام کردند در خانه یکی از مسئولان سازمان کنترل حیوانات در نیویورک صدها مار از جمله دو پیتون دو متری برمه‌ای کشف کرده‌اند،‌وی این جانوران را در تجارتی غیر‌قانونی و مخفیانه خرید و فروش می‌کرد.

مار

براساس گزارش BBC، در خانه این فرد 850 مار از جمله دو پیتون برمه‌ای که نگهداری از آنها در نیویورک غیرقانونی است، به ارزش کلی نیم میلیون دلار کشف شده‌است. دلیل غیرقانونی بدون نگهداری از این پیتون‌ها این است که پیتون‌های برمه‌ای تا 10 متر رشد می‌کنندو می‌توانند بسیار خطرناک شوند.

مار

ریچارد پرینللو مسئولی که این مارها را در خانه نگهداری می‌کرد،‌از سال 1988 به صورت ناپیوسته برای دفتر کنترل حیوانات در بروکهاون نیویورک کار می‌کرده‌است. این مارها زمانی کشف شدند که مقامات برای بررسی اینکه آیا پرینللو در حین مرخصی استعلاجی در خانه کار دومی انجام می‌دهد یا نه،‌به خانه او رفتند.

مار

پرینللو اکنون اتهامات زیادی دارد،‌از جمله نگهداری از دو پیتون برمه‌ای و ایجاد شغلی غیرقانونی در منزل. پیتون‌ها اکنون به مرکز نگهداری از حیوانات در ماساچوست فرستاده شده‌اند و سرنوشت دیگر مارهای کشف شده مشخص نیست.

کد خبر 231812
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز