همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش هر تهدیدی را در زمین،‌ هوا و دریا پاسخ خواهد داد و در نطفه این تهدیدات را خفه می‌کنیم.

پوردستان

به گزارش تسنیم، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران درباره تحولات اخیر منطقه، گفت: شاهد حرکت‌های گسترده‌ای در منطقه هستیم و با توجه به این حرکت‌ها ظرفیت‌های لازم را در خودمان ایجاد می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: پیام من به ملت ایران این است که مطمئن باشند فرزندانشان در پادگان‌ها از قابلیت‌های لازم در مقابله با دشمنان برخوردارند. ارتش هر تهدیدی را در زمین،‌ هوا و دریا پاسخ خواهد داد و در نطفه این تهدیدات را خفه می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره رژه دفاع مقدس و دستاوردهایی که نیروی زمینی در این رژه در معرض دید ملت ایران قرار می‌دهد، نیز گفت: دستاوردهایی را در رژه معرفی می‌کنیم و پدافند هوایی در آن به رژه گذاشته می‌شود که ان‌شاءالله جزئیات آن در کنفرانس خبری اعلام می‌شود.

امیر پوردستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره جزئیات رزمایش قمر بنی‌هاشم و تاریخ دقیق آن، گفت: این رزمایش در منطقه‌ای به‌وسعت 250 هزار کیلومتر مربع در جنوب شرقی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم از تمامی ظرفیت‌ها در این رزمایش استفاده کنیم، اما عمده مطلبی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم در زمینه حوزه زرهی و هوانیروز است که ان‌شاءالله در محورهای متناسب با دریا این کار را انجام خواهیم داد چرا که ما خودمان را برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای آماده می‌کنیم و آن دکترینی که ترسیم کرده‌ایم تلاش خواهیم کرد متناسب با آن رزمایش را ارائه دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: این رزمایش در نیمه دوم آبان‌ماه برگزار می‌شود و تلاشمان این است که بتوانیم آن چیزهایی که در مدارس نظامی به دانشجویان آموزش دادیم در صحنه عمل پیاده کنیم.

پوردستان افزود: تلاش می‌کنیم قابلیت‌های نیروهای خود را برای دفاع بالا ببریم ضمن اینکه سلاح‌های دیگری در این رزمایش استفاده می‌شود که در جای خودش اعلام می‌شود.

کد خبر 230922
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز