مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوارتحت پوشش شهرداری تهران، گفت: سومین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» با رویکرد نمایش توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار از بیست و ششم شهریور‌ماه تا دوم مهرماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

فهیمه فیروزفر با بیان این مطلب افزود: در هر یک از نمایشگاه‌های زنان و تولید ملی تلاش می‌کنیم نیازهای خانواده‌ها را تأمین کنیم. به‌عنوان نمونه در نمایشگاه دوم که در آستانه عید نوروز برگزار شد، احتیاجات خانواده‌ها در این ایام عرضه شد و قرار است در نمایشگاه سوم با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی، لوازم‌التحریر، وسایل کمک آموزشی و بازی‌های فکری ارائه شود.

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوارتحت پوشش شهرداری تهران در ادامه گفت: در نمایشگاه سوم زنان و تولید ملی محصولاتی مانند پوشاک زنان، مردان و کودکان و زیورآلات (به‌عنوان یکی از محصولات مشاغل خانگی) عرضه می‌شود؛ علاوه بر آن در چادرهای برپا شده در فضای باز بوستان گفتگو، مواد غذایی پرتقاضا نیز به فروش می‌رسد.

فیروزفر اضافه کرد: در سومین نمایشگاه زنان و تولید ملی، غرفه کودک با هدف ایجاد امکان تفریح برای کودکان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان برپا می‌شود. وی با بیان اینکه ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با رویکرد افزایش توانمندی‌های اجتماعی خانواده‌های زنان سرپرست خانوار به ارائه خدمات به آنان می‌پردازد، اظهار کرد: در این جهت کلاس‌هایی را برای زنان در مراکز مهارت‌آموزی کوثر برگزار و اردوهایی را بدین‌منظور برپا و تلاش می‌کنیم در نمایشگاه سوم نیز توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی این خانواده‌ها نمود بیشتری پیدا کند.

کد خبر 230645
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز