گروه شهری: مشاور شهردار تهران در امور بانوان به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از سومین جشنواره زنان و تولید ملی در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو اشاره کرد و از تمدید این جشنواره به‌مدت ۳روز خبر داد.

زهرا سادات مشیر با اشاره به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از محصولات تولید شده از سوی مراکز مهارت‌آموزی کوثر و زنان سرپرست خانوار، گفت: تاکنون استقبال مردم از این دوره جشنواره مناسب بوده و شهروندان توانسته‌اند با حضور در این جشنواره، اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی تأکید کرد: در سال گذشته نخستین دوره جشنواره زنان و تولید ملی را برگزار کردیم و به‌نظر می‌رسد در 2دوره گذشته این جشنواره توانستیم منویات مقام معظم رهبری درباره سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را محقق کنیم؛ در سال‌جاری نیز که به‌عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، تلاش کردیم تا با ارائه محصولات زنان سرپرست خانوار نقش مؤثری در این زمینه داشته باشیم.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان خاطرنشان کرد: تولید ملی یکی از ارکان مهم حماسه اقتصادی است و امید می‌رود در سال‌جاری نیز زنان سرپرست خانوار چون گذشته در عرصه تولیدکالا و محصولات حضور داشته باشند و بتوانند فعالیت‌های خوبی را در این زمینه به انجام رسانند.

وی درخصوص برگزاری جشنواره زنان و تولید ملی به‌صورت فصلی، تأکید کرد: هنوز برنامه‌ای برای برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی به‌صورت فصلی نداریم اما براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چهارمین جشنواره زنان و تولید ملی را در بهمن‌ماه یا اوایل اسفند‌ماه سال‌جاری برگزار خواهیم کرد؛ این در حالی است که شاید در سال‌های آینده برای برگزاری این نمایشگاه به‌صورت فصلی برنامه‌ریزی کنیم.

کد خبر 232416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز