گروه شهری: سومین جشنواره زنان و تولید ملی کار خود را از صبح روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آغاز کرد.

فهیمه فیروزفر، مدیر ستاد توانمندسازی بانوان شهرداری تهران با اعلام اینکه این نمایشگاه تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه دارد، اظهارکرد: سومین جشنواره زنان و تولید ملی با رویکرد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و رقابت آنها در کنار سایر برندهای مطرح در کشور دنبال شده است. در این نمایشگاه بالغ بر 100غرفه از برندهای برتر کشور و محصولات زنان سرپرست خانوار ارائه می‌شود. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولیدات داخلی کشور با کیفیت بالایی به مردم ارائه می‌شود، افزود: این جشنواره موقعیت خوبی است که فرصت معرفی تولیدات درجه یک را به شهروندان تهرانی می‌دهد.

مدیر ستاد توانمندسازی بانوان شهرداری تهران با اشاره به حضور غرفه‌هایی از مشاغل خانگی که زنان سرپرست خانوار در آن به ارائه محصولات خود می‌پردازند، در این‌باره اظهارکرد: این افراد تحت آموزش‌های خاص ازجمله تولید زیورآلات قرارگرفته‌‌اند به‌طوری‌که امروز برای نخستین‌بار بخش بزرگی از نمایشگاه به ارائه تولیدات در زمینه زیورآلات اختصاص پیداکرده است. وی افزود: در حاشیه نمایشگاه غرفه‌های جانبی نیز دایر است که باتوجه به فضای روز جامعه فعالیت می‌کنند.

به‌طوری که در 2دوره قبلی به ارائه محصولات همزمان با عید نوروز پرداختند و امسال نیز با توجه به زمان برگزاری نمایشگاه و نزدیکی آن به مهر ماه غرفه‌هایی به ارائه محصولات نوشت‌افزار و لوازم تحریر می‌پردازند. وی گفت: قیمت محصولات ارائه شده از سوی مراکز مهارت‌آموزی کوثر پایین‌تر از قیمت واقعی این محصولات در سایر فروشگاه‌هاست و تخفیف ویژه‌ای هم برای دانشجویان درنظرگرفته شده است که با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 231438
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز