همشهری آنلاین: آخرین تمرین استقلال پیش از بازی مقابل پرسپولیس در غیاب خسرو حیدری برگزار شد. علی فتح‌الله‌زاده از حاضران این تمرین بود.

امیر قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آخرین تمرین استقلال پیش از بازی مقابل پرسپولیس از ساعت 18 در محل تمرین‌های این تیم آغاز شد و نزدیک به یک ساعت به طول انجامید. در تمرین امروز خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و احمد جمشیدیان غایب بودند و باید دید قلعه‌نویی چه راهکاری را در غیاب بازیکنان این تیم مخصوصا خسرو حیدری در جناح راست خواهد داشت.

در ابتدای تمرین قلعه نویی در دقایقی کوتاه برای بازیکنان تیم صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر حاج‌قاسم، مربی بدنساز این تیم شروع به گرم کردن بدن‌های خود کردند. پس از گرم کردن، بازیکنان در دو گروه مشغول بازی آقاوسط شدند که امیر قلعه‌نویی نیز در هر دو گروه در کنار بازیکنان مشغول پاسکاری شد و بازیکنان را به تحرک بیشتر و پاسکاری دقیق‌تر تشویق می‌کرد و در یک مورد خطاب به بازیکنان گفت چرا حرکت نمی‌کنید و عرق نمی‌ریزید، واقعا اینجا مدرسه پیرمردهاست.

زمان بازی آقاوسط بیش از سایر روزهای گذشته بود و نشان از تاکید سرمربی استقلال بر تعداد پاسکاری بازیکنان در فضاهای بسته داشت. در ادامه بازیکنان با سانتر از جناحین و بازی‌سازی و شوت به دروازه از راه دور شانس خود را برای گل زدن امتحان کردند که در این میان سانترهای پژمان نوری با تشویق تماشاگران و کادر فنی روبه‌رو شد.

در این میان حنیف عمران‌زاده و ساموئل نیز توانستند بارها با ضربات سر گل‌های زیبایی را به ثمر برسانند که با تشویق بی‌امان تماشاگران روبه‌رو شدند.

پورحیدری، شاهرخ بیانی، فنونی‌زاده در کنار مهمان دیگر نظاره‌گر تمرین استقلال بودند و علی فتح‌الله‌زاده نیز 10 دقیقه مانده به پایان تمرین وارد کمپ شد و در ابتدا دقایقی با قلعه‌نویی به گفت‌وگو پرداخت.

امیرحسین صادقی به همراه فرهاد مجیدی پس از پایان تمرین و زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کردند.

احمد جمشیدیان پس از رهایی از مصدومیت پیش از آغاز رسمی تمرین امروز استقلال به صورت انفرادی تمرین و با ورود سایر بازیکنان به محل تمرین آنجا را ترک کرد.

حدود 200 نفر از علاقه‌مندان به تیم استقلال از تمرین این تیم دیدن کردند و بارها بازیکنان این تیم و کادر فنی را مورد تشویق خود قرار دادند.

تمرین امروز استقلال ساعت 19 به پایان رسید.

کد خبر 229921
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز