همشهری آنلاین: استقلال با شکست دو بر یک داماش آمادگی خود را برای دیدار برابر بوریرام تایلند به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار داماش گیلان برابر استقلال تهران از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی دو بر یک مردان قلعه‌نویی به پایان رسید. تک گل داماش را متوسل‌زاده در دقیقه 16 و برای استقلال سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی در دقایق 25 و 68 به ثمر رساندند.

لحظات حساس نیمه نخست

در نیمه نخست بازی برابر از سوی دو تیم ارائه شد و دو تیم فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند. با این حال این تیم میزبان بود که توانست در دقیقه 16 توسط امین متوسل‌زاده به گل برسد. این بازیکن توپ برگشتی ابوالفضل حاجی‌زاده را از دفاع داماش در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی وارد دروازه استقلال کرد. گل تساوی بخش این دیدار را نیز سیاوش اکبرپور در دقیقه 25 به ثمر رساند. پرتاب اوت توسط نیکبخت در شلوغی محوطه جریمه داماش روی سر نکونام فرود آمد که ضربه سر او اکبرپور را در یک موقعیت مناسب صاحب توپ کرد تا او گل تساوی استقلال را به راحتی وارد دروازه داماش نماید.

از دیگر صحنه‌ای حساس این دیدار می‌توان به موقعیت محمدرضا مهدوی اشاره داشت که در دقیقه 37 در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که واکنش خوب رحمتی مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

در دقیقه 40 این دیدار نیز ضربه سر نیکبخت واحدی می‌رفت که دروازه داماش را باز کند که توپ پس از برخورد با تیرک دروازه داماش راهی به دروازه پیدا نکرد.

لحظات حساس نیمه دوم

در نیمه دوم مانند نیمه نخست، بازی برابری را دو تیم به نمایش گذاشتند. با این حال استقلال توانست گل دوم را در دقیقه 68 توسط فرهاد مجیدی به ثمر برساند.

مهاجم باتجربه آبی‌های پایتخت که با آغاز نیمه دوم به میدان آمده بود، با فرار از پشت مدافعان داماش، با یک شوت سر ضرب دروازه داماش را از گوشه محوطه جریمه مورد هدف قرار داد و گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا حساب کار دو بر یک به نفع استقلال شود.

هرچند که پیش از این صحنه نفوذ مجیدی در دقیقه 66 می‌توانست دروازه داماش را باز کند. نفوذ او از جناح راست موجب شد تا با یک پاس تلاش کند محمد قاضی را صاحب توپ کند که ضربه قاضی در شرایطی نامتعادل با وجود خالی بودن دروازه داماش از بالای دروازه داماش راهی اوت شد.

ورزشگاه عضدی رشت، 15 هزار تماشاگر

تیم داوری:

احمد صالحی، علی میرزابیگی و محمدرضا امینی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی،خسرو حیدری، امیر‌حسین صادقی، حنیف عمران‌زاده،جواد نکونام، پژمان نوری، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی، محمد مهدی نظری، علی رضا نیکبخت واحدی، پژمان منتظری

ترکیب داماش:

حبیب دهقانی، علی رضا نظیف کار، محمد مختاری، هادی محمدی، ابوذر رحیمی، محمدرضا مهدوی، رضا کاردوست، ابوالفضل حاجی‌زاده، امین متوسل‌زاده، مصطفی حاجتی

کد خبر 227144
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز