چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۶
۰ نفر

با اینکه تصور می‌شد سازمان لیگ برای فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر با شماره پیراهن‌های عجیب و غریب و اعداد بالای بازیکنان مخالفت کند و محدودیتی برای انتخاب شماره‌ها قائل شود اما این اتفاق نیفتاد تا شاهد حضور بازیکنان تیم‌ها در مسابقات با شماره‌های جالب و متفاوت باشیم که تعدادشان کم هم نیست.

شماره‌های عجیب  بازیکنان لیگ برتر

در این میان برخی از بازیکنان که در حسرت شماره‌های منحصربه‌فرد 8 و 9 تیم‌هایشان هستند امسال شماره‌های عجیب و غریب 88 و 99 را به تن می‌کنند و گروهی هم بین اعداد 30تا 40را انتخاب کرده‌اند تا زیاد از بقیه فاصله نگیرند. با این حال شاید مرور لیست بازیکنانی که در لیگ سیزدهم با شماره‌های متفاوت به میدان می‌روند جالب باشد:

پرسپولیس: نیلسون کوریا جونیور وقتی به پرسپولیس آمد که شماره یک متعلق به شهاب گردان بود. بعد از رفتن گردان هم شماره یک به رضا محمدی رسید اما نیلسون در شروع این فصل هم با همان شماره 40ادامه داد اما جالب‌ترین شماره به علیرضا حقیقی تعلق گرفت. او که شماره یک را دوست داشت این فصل با شماره 88 به میدان می‌رود؛ شماره پیراهنی که در روبین کازان هم آن را انتخاب کرده بود و سال تولد میلادی او است.

استقلال: در تیم آبی پوش پایتخت بازیکنان جدید همه شماره‌های خوب را برداشته‌اند و کسی دنبال شماره نامتعارف نرفته. عجیب‌ترین شماره اما متعلق به پژمان منتظری است که مثل فصل قبل33 می‌پوشد.

استقلال صنعتی خوزستان: در تیم ویسی تنها بازیکنی که دنبال فیگورهای اینچنینی است کسی نیست جز عادل کلاه‌کج که مثل دوران حضورش در پرسپولیس و سپاهان، شماره 40می‌پوشد.

تراکتورسازی: در تیم تبریزی امسال محسن حسینی مدافع بلند‌قامت این تیم بنا به دلایل نامعلوم 44می‌پوشد اما جالب‌ترین شماره متعلق به مرتضی اسدی کاپیتان تراکتوری‌هاست که 88 را انتخاب کرده چرا که با ورود علی کریمی به این تیم، اسدی 8 محبوبش را به کریمی تقدیم کرده است.

داماش: نماینده رشت هم شماره عجیب و غریب کم ندارد. به غیراز حمید خدابنده‌لو و امیرمحمد مظلوم، 2 بازیکن جوان تیم که شماره‌های 35و 38 را انتخاب کرده‌اند جهانگیر عسگری این فصل با شماره 77به میدان می‌رود.

راه‌آهن: سورینتی‌ها در انتخاب شماره‌های عجیب و غریب رکورددارند. ظاهرا از آنجا که شماره‌های 8و 9 این تیم متعلق به حسین پاشایی و مجتبی شیری بوده و بازیکنان جدید شیفته این دوشماره بودند، شماره‌های ترکیبی از این دو عدد را انتخاب کرده‌اند. امسال در تیم سورینت میلاد نوری با شماره 99به میدان رفته و رضا خالقی‌فر 80 می‌پوشد. اکبر صغیری هم که بعد از انتخاب اولیه نفت به سورینت پیوست با شماره‌90 بازی می‌کند.

سپاهان: به غیراز شهاب گردان که از نیم فصل دوم لیگ دوازدهم شماره 35را برداشته و با بازگشت رحمان احمدی شماره او هم تغییر نکرده، اروین بولکو نیز 38 می‌پوشد. علی حمودی هم مثل دوران حضورش در استقلال شماره 40 را به تن می‌کند و یعقوب کریمی که شماره محبوبش را به تن مجتبی جباری می‌بیند شماره جالب 88 را انتخاب کرده تا به 8 وفادار بماند.

گسترش فولاد: سعید آقایی همان بازیکن معروف و جنجالی هفته اول شماره 40به تن می‌کند اما جالب‌ترین شماره متعلق به مربی- بازیکن تبریزی‌هاست. رسول خطیبی که حالا دیگر بازیگری را کنار گذاشته است امسال با شماره 99 بازی می‌کرد ولی حالا فقط سرمربی این تیم است.

نفت تهران:سوشا مکانی گلر ملی‌پوش نفتی‌ها که کلا دوست دارد متفاوت باشد با شماره 99 و بازوبند کاپیتانی تا حدود زیادی به خواسته‌اش رسیده چرا که شماره یک متعلق به بیرانوند،دیگر دروازه‌بان این تیم است.

سایپا: در جمع نارنجی‌پوشان کرجی 2 خرید جدید این تیم متفاوت‌تر از بقیه خواهند بود. محمد رضا ناصحی 34را برداشته و بابک حاتمی با شماره 40که تعدادش در تیم‌ها زیاد شده بازی خواهد کرد.

کد خبر 227959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز