همشهری آنلاین: رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۹ میلیارد تومان کالای قاچاق در فرودگاههای کشور خبر داد.

سرهنگ حسن مهری اظهار داشت: پلیس فرودگاه در ماه‌های اخیر بر اساس وظایف ذاتی خود شناسایی و مقابله با جرایم را در دستور کار قرار داد و توانست در 5 ماهه نخست امسال 9 میلیارد تومان کالای قاچاق را کشف و ضبط کند این در حالی است که میزان کشفیات کالای قاچاق در فرودگاه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه جلوگیری از حمل مواد مخدر توسط زائران به عربستان یکی از مهمترین موفقیت‌های پلیس در چند سال اخیر است به صورتی که حتی یک زائر نیز نتوانسته است مواد مخدر را با خود به عربستان حمل کند.

رئیس پلیس فرودگاههای کشور تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب این پلیس برقراری امنیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مراسم تحلیف رئیس جمهور بود. همچنین در این مدت شناسایی باندهای جعل و کلاهبرداری، دستگیری سارقان، کشف مشروبات الکلی و مواد مخدر از دیگر فعالیت های موفق و مهم پلیس فرودگاه در ماههای اخیر است.

در ادامه سردار تقی مهری در دومین نشست مشترک پلیس فرودگاه‌های کشور و سپاه حفاظت هواپیمایی اظهار داشت: امروز هماهنگی های پلیس فرودگاه ها با سپاه به اوج خود رسیده است و در حال حاضر پلیس فرودگاه های کشور در شرایط خوبی از نظر اجرای وظایف ماموریتی قرار دارد. ضمن این که پلیس در برقراری نظم و امنیت و حفاظت از تجهیزات تاسیسات فرودگاه های کشور استقرار خوبی یافته است.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری جلسات مشترکی بین فرماندهان حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاههای کشور برگزار شد که این جلسات موجب شد هماهنگی بیشتری بین این دو سازمان ایجاد شود. همه ما از یک خانواده هستیم که برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش برای مردم تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس فرودگاهها موقعیت حساسی دارد و این پلیس به همراه سپاه وظیفه برقراری امنیت را دارند تاکید کرد: پلیس فرودگاهها نظارت‌های تخصصی را دارد و با همکاری سپاه ماموریتها به نحو شایسته ای در حال انجام است تا کنون نیز خوشبختانه حتی یک مشکل بین این دو سازمان گزارش نشده است.

کد خبر 229816
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز