سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دکتر حسین سلیمی سرپرست جدید دانشگاه علامه طباطبائی امروز ، ۱۲ شهریور با استقبال جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه در دفتر کارش حضور یافت.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر حسین سلیمی سرپرست جدید دانشگاه علامه طباطبائی در جمع دانشجویان و اساتیدی که به استقبال وی آمده بودند، گفت: امیدوارم خدا به من قوت بدهد تا بتوانم جوی خوب و با نشاط برای دانشجویان لایق این دانشگاه فراهم کنم.

وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور دانشجویان، گفت: در زمان کاری خود عده‌ای از دانشجویان علامه روزهای حضور خود در دانشگاه را بهترین روزگار خود می‌خواندند که امید است بار دیگر در دانشگاه جوی حاکم شود تا بهترین خاطرات دانشجویان، از دوران دانشجویی‌شان در دانشگاه علامه طباطبائی باشد.

وی با اشاره به لزوم وجود جو آرام و با نشاط در دانشگاه و سیاست‌گذاری خود بر این اساس، تصریح کرد: برای ایجاد جو آرام و با نشاط و انجام کارهای پژوهشی،‌ رفاهی و دانشگاهی که جزو برنامه‌های اجرایی من در دانشگاه علامه است، نیاز به همکاری شما دانشجویان دارم.

وی افزود: من به دنبال این هستم که مجموعه رفاهی و تفریحی قوی را برای دانشجویان ایجاد کنم.

سلیمی با اشاره به لزوم حفظ حرمت همه مسئولین سابق دانشگاه علامه، تاکید کرد: باید فضای دانشگاه به گونه‌ای باشد که هم اساتید و هم دانشجویان حرمت مسئولین سابق را حفظ کنند، چرا که اگر ما حرمت دیگران را نگه داریم، دیگران نیز حرمت ما را نگه می‌دارند.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی ضمن ابراز تشکر از دانشجویان به منظور حضورشان برای استقبال از وی، گفت: امیدوارم فرصتی ایجاد شود تا هر چند وقت یکبار بتوانیم با یکدیگر صحبت و برای رفع مشکلات با همکاری یکدیگر تلاش کنیم.

بر اساس این گزارش جلسه معارفه سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی با حضور روسای دانشکده‌ها و جمعی از اساتید برگزار شد.

همچنین هزارجریبی رییس دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات علامه طباطبایی ضمن تبریک و خیرمقدم به دکتر سلیمی به خبرنگار ایسنا، گفت: روش دکتر سلیمی روش تدبیر و امید است که امید است با برنامه‌های پیشنهادی وی دانشگاه‌ علامه موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه معارفه‌اش، خاطرنشان کرد: قطعا با حضور دکتر سلیمی دانشگاه ارتقا و مسیر بهتری را طی می‌کند.

وی افزود: دکتر سلیمی با بکارگیری نیروهای مقتدر، می‌تواند دانشگاه را در زمینه‌های علمی و دیگر زمینه‌ها بسیار ارتقا دهد.

همچنین وفایی رییس دانشکده ادبیات فارسی و زبان خارجه، گفت: با توجه به شناخت قبلی که از دکتر سلیمی دارم و صحبت‌هایی که در جلسه معارفه‌اش مطرح شد، مطمئنم که وی می‌تواند اوضاع دانشگاه را بهبود دهد.

وی با اشاره به جوان بودن و خوش فکر بودن دکتر سلیمی، تصریح کرد: امید است وی بتواند دانشگاه علامه طباطبائی را ارتقا دهد و مشکلات داانشگاه را رفع کند و در جاهایی که خوب کار شده استمرار بورزد.

وفایی با بیان اینکه دکتر سلیمی از دل دانشگاه علامه‌ای‌ها انتخاب شده و این انتخاب، انتخاب درستی است، خاطرنشان کرد: اگر وی بخواهد با همدلی و نیت خیر فعالیت کند، قطعا اساتید این دانشگاه نیز با وی همکاری می‌کنند.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که دکتر سلیمی در زمینه ریاست دانشگاه علامه طباطبایی موفق خواهد بود و من نیز به عنوان هیات علمی در کنار ایشان خواهم ماند تا بتوانیم بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور را که واقعا در رشته‌ها و سیستم مختلف نامدار است از گذشته پررنگ تر کنیم.

رییس دانشکده ادبیات فارسی و زبان خارجه با اشاره به صحت علمی و توانایی سلیمی در زمینه‌های علمی، تصریح کرد: وی جزو همکاران فاضل دانشگاه علامه هستند و تحقیقات و نظریه‌های بسیاری را در تخصص خودشان که روابط بین‌الملل است ارائه داده‌اند.

کد خبر 229658

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز