همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار علیرضا جوادی و وجیهه رجاییه با عنوان «کمی نزدیک‌تر بیا» روز جمعه ۱۵ شهریورماه در گالری ایده افتتاح می‌شود.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه آثار علیرضا جوادی و وجیهه رجاییه در برگیرنده 14 اثر انتزاعی و نقاشیخط از این دو هنرمند است.

اغلب آثار این نمایشگاه که فضایی انتزاعی دارند را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد.

برخی از آثار انتزاعی نمایشگاه، حالتی رستاخیرگونه و انفجاری را در درون اثر نشان می‌دهد و برخی دیگر حالتی سرد و یخ زده دارند.

همچنین در این مجموعه، برخی از آثار همراه با خط نوشته‌هایی‌ هستند که هنرمند بر اساس شکل فرمی خطوط برای ترکیب‌بندی اثر، به ارائه آنها پرداخته است.

با در کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های انفجارگونه در پهنه بوم و یخ زدگی گستره تابلوها به همراه رقص حروف در این آثار، به نوعی مخاطب را ارجاع به این کلام انجیل یوحنا می‌دهد که «در ابتدا کلمه بود».

نمایشگاه آثار علیرضا جوادی و وجیهه رجاییه با عنوان «کمی نزدیک‌تر بیا» از ساعت 16 روز جمعه 15 شهریور افتتاح می‌شود و تا 21 شهریورماه ادامه دارد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 17 به گالری ایده واقع در کریم‌خان، خردمند شمالی، خیابان هجدهم شماره 26 مراجعه کنند.

کد خبر 229566
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز