همشهری آنلاین: لیلی گلستان از خلق یک رکورد تازه در صد اثر صد هنرمند، رویداد تابستانه گالری گلستان خبر داد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، عصر جمعه 15 شهریور 92 بیست و یکمین دوره رویداد صد اثر صد هنرمند با حضور بسیار خیره کننده هنرمندان و علاقه مندان به هنر آغاز به کار کرد که با اعلام لیلی گلستان موفق به فروش 42 اثر هنری در مجموع به مبلغ 520 میلیون تومان شد.

در افتتاحیه این رویداد که تا پاسی از شب ادامه داشت هر دو اثر انتزاعی سهراب سپهری به ترتیب به مبلغ 250 میلیون تومان و 160 میلیون تومان به فروش رفتند.

علاوه بر این، آثار نام های بزرگی نظیر سید محمد احصایی، فریده لاشایی، جعفر روح بخش، ایرج زند، مش اسماعیل، نصرت الله مسلمیان ... نیز در شب نخست خریداری شدند.

اما لیلی گلستان مدیر گالری گلستان از اقبال شایان توجه بازار هنر به آثار جوانان به وجد آمده است و با ذکر این خبر که از 42 اثر فروخته شده بیش از 30 اثر به جوانان تعلق دارد این مهم را مایه مباهات خود و بیانگر دستیابی صد اثر صد هنرمند به یکی از هدف هایش خواند.

گلستان همچنین خاطر نشان کرد: در یک نگاه کلی، چهره های تازه و خریداران جدید، عصر جمعه آثار نام های بزرگ را خریداری کرده اند و کلکسیونرهای قدیمی آثار نقاشان جوان را به گنجینه هایشان علاوه نمودند.

بیست و یکمین «صد اثر صد هنرمند» تا چهارم مهرماه دایر است و در آن 177 اثر از حدود 170 هنرمند چهار نسل هنر معاصر ایران در زمینه های نقاشی، نقاشیخط و مجسمه در معرض تماشا و فروش قرار گرفته است.

گالری گلستان در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 واقع است.

کد خبر 230057
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز