همشهری آنلاین: نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش‌های این رژیم برای حذف جنبش حماس از عرصه سیاسی فلسطین، وزیر مشاور در دولت وحدت ملی را ربودند.

خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الجزیره گزارش داد: یک منبع امینی فلسطینی اعلام کرد، ارتش اشغالگر روز شنبه 27 مه در یورش به شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن، وصفی قبها، وزیر مشاور در دولت وحدت ملی فلسطین را ربودند.
 
نظامیان اشغالگر سوار بر 20 دستگاه خودروی نظامی به شهر جنین یورش بردند و منزل وصفی کبها را به محاصره خود در آورده و پس از ورود به آن وی را ربودند و به مکانی نامعلومی بردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین با اعلام این خبر گزارش داد، نظامیان صهیونیست کامپیوتر شخصی وصفی قبها و همه اوراق و برگه های موجود در منزل ایشان را با خود بردند.

قبها در حکومت قبلی وزیر امور آوارگان فلسطین بود و تاکنون هفت بار توسط اشغالگران صهیونیست و یک بار هم به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان بازداشت شده است و در مجموع شش سال از عمر خود را در زندان های دشمن صهیونیستی گذرانده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه نیز با یورش به چندین شهر در شمال کرانه باختری اردن بیش از33 تن از مسئولان ارشد حماس از جمله ناصر‌الدین شاعر وزیر آموزش و پرورش، 3 تن از نمایندگان مجلس و 4 شهردار را ربودند.

این اقدام رژیم صهیونیستی با محکومیت گسترده مجامع و نهادهای بین‌المللی مواجه شد.

کد خبر 22928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز