همشهری آنلاین: مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران گفت: پیش بینی می‌کنیم حدود ۵ درصد خطا در طرح تفصیلی و در سال دوم اجرای آن شناسایی شود که این مشکلات نیز به تدریج حل شده و چارچوب‌های مناسبی برای اجرای بهتر، مناسب‌تر و سریع‌تر در ادامه اجرای آن ایجاد شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، مجید پاکساز با اشاره به وضعیت طرح تفصیلی در سال دوم اجرای آن گفت: خوشبختانه هم اکنون بعد از یک سال اول اجرای طرح تفصیلی به تجربیات و مواردی دست یافتیم که می‌تواند برای مطلوب‌تر اجرا شدن طرح تفصیلی به عنوان چارچوب‌ها قرار گرفته و اساس اقدامات شهرداری در سال دوم اجرا باشد.

وی اضافه کرد: از این رو بر اساس تجربه سال اول اجرای طرح، جلسات مختلف هماهنگی با بخش‌ها و مناطق مختلف تشکیل شد تا بتوان برخی از مشکلات فنی و موارد کم برخوردار را مورد توجه ویژه قرار داد و چارچوب‌های مناسبی برای اجرای بهتر، مناسب‌تر و سریع‌تر در ادامه طرح تفصیلی داشته باشیم.

پاکساز با اشاره به تغییرات این طرح اظهار کرد: پیش بینی ما این است که حدود ۵ درصد خطا در طرح تفصیلی و در سال دوم اجرا شناسایی و برطرف شود، اما آنچه به عنوان اولویت سال دوم در ادامه اجرای طرح مورد توجه قرار دارد ارتقای کیفیت است که با جدیت دنیال می‌شود.

مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران تصریح کرد: این طرح بر اساس اسناد فرادست تهیه شده و دنبال می‌شود و از این رو به دنبال تعویض طرح نیستیم، بلکه هدف آن است که این طرح حفظ شده و در طول اجرا کیفیت آن بیشتر شود و بتواند به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: به همین دلیل در مدت زمانی که طرح در حال اجراست خطاهای احتمالی آن شناسایی می‌شود تا به تدریج برطرف شده و شهروندان شاهد تهرانی با برنامه به نسبت سال‌های گذشته باشند.

کد خبر 229195
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز