شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

«اِسی» همیشه توی اتاقه. اتاقی رو به خیابونِ اون‌ور باغ. آشنایی میان یک شخصیت کاملاً ساختگی به نام «شوانگ» و یک شخصیت حقیقی که اسی نام دارد و نوجوانی انگیزه باخته است، بهانه‌ای می‌شود تا برای پیدا کردن رمزهای جدید حرکت دست به کار شوند.

رمزهای حرکت در بی‌چیز

رمزهای حرکت چیست؟ خب باید نمایش را دید. نمایش «بی‌چیز، 40 دقیقه نمایش سخت برای نوجوان‌ها»، نمایشی است که مهدی فرشیدی‌سپهر کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد و از سه‌شنبه 12 تا جمعه 22 شهریور، هر روز ساعت 20 و 30 دقیقه در سالن  آموزشگاه «دراما» در خیابان 30 تیر، نبش موزه‌ی آبگینه روی صحنه می‌رود.

فرشیدی‌سپهر می‌گوید: «متأسفانه در ایران نمایشی نداریم که مخصوص نوجوان‌ها باشد. هم سالن‌های بزرگسال و هم سالن‌های کودک از اجرای نمایش‌های نوجوان سر باز می‌زنند. اما این نمایش خاص نوجوانان است.»

او می‌گوید: «بخش عمده‌ی این نمایش مبتنی بر ادبیات است، بخشی دیگر هم به کلام و نطق و یک‌سوم نمایش نیز به رنگ و نور متکی است.»

تک بازیگر این نمایش،‌ خود مهدی فرشیدی‌سپهر است. دراین نمایش صداها،‌ مهران گل‌محمدی، آنالی شکوری، و رعنا قادری را هم می‌شنویم و آهنگ‌ساز آن نیز مانی مزّکاست.

کد خبر 229126
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز