همشهری آنلاین: آرش فنائیان، آهنگساز و طراح پرفورمنس، یک پرفورمنس ۵ اپیزودی موسیقی را توسط گروه "اقلیم" تا پایان تابستان درخانه هنرمندان ایران اجرا خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، آرش فنائیان، طراح و مدیر هنری این پرفورمنس و سرپرست گروه اقلیم، ضمن اعلام این خبرگفت: این پرفورمنس، یک تجربه متفاوت هنری و فرصتی برای هنردوستان خواهد بود تا نگاهی متفاوت به آثار فاخر موسیقی داشته باشند که در آن قطعاتی به سبک های کلاسیک و فلامنکو در الحان ایران و جهان به اجرا خواهد رسید.

فنائیان دراین باره ادامه داد: این اجرا در 5 اپیزود مختلف طراحی شده و مخاطب دراین اپیزودها، همزمان با شنیدن قطعات، حضور در فضایی متفاوت را با استفاده از یکی دیگراز حواس اش تجربه خواهد کرد.

حس چشایی، بویایی، بینایی و محتمل واژه و ادبیات.

ماهگل سرشت احمدی، نوازنده گیتار، "Termeh or when I play classics"، کیانا وحیدی منش با پیانو، "Classic Lounge"، امیر محمد امیدواران با گیتار، "Aranjuez & some another"، امیرصوته کشان با پیانو "Café with Mozart" و هیمن قادر زاده با گیتار، "Piece of Passion ازنوازندگان بخش های مختلف این اجرا می‌باشند.

هریک ازاین نوازندگان، بخش های موثری از اولین آلبوم موسیقی خود را دراین پرفورمنس به اجرا خواهند گذاشت.

آرش فنائیان درپایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی مان بر این منوال است که این رویداد هنری توسط عوامل اجرایی اقلیم تا انتهای تابستان برگزار شود.

آرش فنائیان پیش از این تجربه کارگردانی نمایشنامه " آژی دهاک" اثر "بهرام بیضایی" و مدیریت هنری و آهنگسازی کنسرت های "نور زمستانی" و "آبی عمیق" که توسط گروه موسیقی "آرشاما"و به سرپرستی و آهنگسازی خود آرش فنائیان اجرا شدند را درکارنامه هنری اش دارد.

کد خبر 228589
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز