سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سینا سرلک؛ خواننده سنتی موسیقی کشورمان از انتشار آلبوم ˝کی می‌رسد باران˝ با صدای خود و آهنگسازی کیوان ساکت خبر داد.

موسیقی

سینا سرلک؛ خواننده سنتی خوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین؛ از انتشار آلبوم "کی می رسد باران" خبر داد و در این باره گفت: این آلبوم با صدای من و آهنگسازی کیوان ساکت از سوی موسسه فرهنگی-هنری "راوی آذرکیمیا" منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

سرلک در ادامه افزود: این آلبوم با شعر و دکلمه هرمز ناصرشریفی، شامل 8 قطعه است که در این 8 قطعه، تفاوت در بحث ملودیک قطعات،تنوع در آنها و همچنین فضاسازی نو به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: بر اساس قول هایی که برای انتشار این آلبوم داده بودیم و قرار بود در اول مهرماه منتشر شود، سعی بر این بود تا در همین روز چنین اتفاقی بیفتد که خوشبختانه موفق شدیم و با تلاش آقای رضا مهدوی آلبوم در روز موعود به دست علاقه مندان رسید.

سرلک با بیان اینکه این آلبوم با هر سلیقه شنیداری از موسیقی ایرانی همخوانی دارد، تاکید کرد:خوشبختانه با توجه به اینکه آلبوم فضایی ارکسترال دارد و از یک موسیقی اصیل ایرانی برخوردار است، حال و هوا و فضایی نو را دربرگرفته است که می تواند سلیقه های مختلف موسیقایی را دربرگیرد.

گفتنی است آلبوم" کی می رسد باران" هم اکنون در بازار موسیقی موجود است و علاقه مندان می توانند از طریق فروشگاه‌های فرهنگی-هنری نسبت به خرید آن اقدام کنند.

کد خبر 232380
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز