همشهری آنلاین: مدیر بخش خاورمیانه آل اشپورت می‌گوید قرارداد این شرکت تولیدی با باشگاه استقلال لغو شده است. وی همچینین اعلام کرد عصر امروز ( ۳ شهریور) جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ درباره توپ‌های لیگ برتر خواهیم داشت چون خواهان ادامه همکاری به این صورت نیستیم.

استقلال تهران

وحید جعفری در گفتگو با مهر، در خصوص لغو قرارداد شرکت آل اشپورت با باشگاه استقلال اظهار داشت: مسئولان شرکت آلمانی در یکی، دو هفته اخیر مسائل مربوط به پوشاک و توپ‌های ما را در لیگ برتر دنبال می‌کردند و از طریق سایت‌ها اخبار مربوطه را می‌گرفتند. آنها از من خواستند تا نه تنها در قرارداد استقلال بلکه در قرارداد کلیه تیم‌هایی که سرمربی و بازیکنان آنها به کیفیت لباس‌ها بی دلیل اعتراض دارند، بازنگری کنم.

وی با تاکید بر اینکه لغو قرارداد آل اشپورت با باشگاه استقلال از سوی این شرکت بوده است، یادآور شد: تا امروز آل اشپورت هیج مشکلی با این مسائل نداشت ولی از آلمان تماس گرفتند و گفتند علاوه بر فسخ قرارداد، دنبال جریمه و پیگرد قانونی آن هم باشیم. البته چون خودم شخصا استقلالی هستم دنبال جریمه از این باشگاه نیستم.

جعفری در پاسخ به این سئوال که "آیا فسخ قرارداد شامل حال باشگاه پرسپولیس هم می‌شود یا خیر"؟، گفت: خیر؛ ما با پرسپولیس مشکلی نداریم. همانطور که گفتم هر باشگاهی دوست ندارد و احساس می‌کند ما نمی‌توانیم منافعش را تامین کنیم می‌تواند درخواست فسخ قرارداد بدهد.

وی درباره اعتراض باشگاه فولاد به لباس‌های آل اشپورت هم تصریح کرد: اعتراض باشگاه فولاد خیلی گسترده نبود و مشکل آنها هم حل شد.

نماینده بخش خاورمیانه شرکت آل اشپورت در پایان درباره وضعیت توپ‌های این شرکت در لیگ برتر هم گفت: ما خواهان ادامه همکاری با این شرایط نیستیم. امروز یکشنبه با مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ جلسه‌ای داریم. اگر سوء تفاهم‌ها برطرف شد که در خدمت سازمان لیگ خواهیم بود در غیر اینصورت توپ‌های لیگ را جمع آوری می‌کنیم.

کد خبر 228501
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز