همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور تأکید کرد: ایران امروز، ایران هسته‌ای‌است و هیچکس حق ندارد از توقف یا کوتاه آمدن در این زمینه دم زند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمدی‌نژاد در ادامه سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان در اجتماع مردم خونگرم و صمیمی فریدن با تأکید بر اینکه دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای حق ملت ایران است‌، افزود: در عین حال ما بارها به طرف‌های مقابل خود گفته‌ایم اگر حرف و سؤالی دارند و می‌خواهند بر اساس قانون و عدالت گفتگو کنند، ما اهل گفتگو هستیم.

رئیس‌جمهور دوران زورگویی و خودخواهی قدرت‌های باطل را پایان یافته خواند و تصریح کرد: اینکه بعضی قدرت‌ها تعیین می‌کردند فلان دولت باید چنین و چنان کند، تمام شد و امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند.

احمدی‌نژاد به عزم راسخ ملت ایران در حرکت به سمت قله‌های پیشرفت اشاره و تأکید کرد: ملت ایران متحد و یکپارچه ایستاده‌است، اهل ظلم و تجاوز و قانون‌شکنی نیست اما سر سوزنی زیر بار قانون‌شکنی نخواهد رفت.

وی به ادعاهای قدرت‌های بزرگ درباره نماینده جامعه بین‌المللی بودن اشاره کرد و گفت: آنان خود را نماینده جامعه بین‌المللی می‌دانند اما وقتی به کشوری سفر می‌کنند با تجمع گسترده مردم آن کشور روبه‌رو می‌شوند که خواهان بیرون رفتن هرچه سریع‌تر سران این قدرت‌ها هستند.

رئیس‌جمهور افزود: قدرت‌های باطل در افغانستان و عراق و حتی در کشورهای خودشان به بن‌بست رسیده‌اند، نمی‌دانند چه پاسخی به مردم خودشان بدهند و مورد لعن و نفرین ملت‌هایشان قرار دارند.

آقای احمدی‌نژاد به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند که یهودی هستند و نه تنها به حضرت موسی (ع) بلکه به خدا هم اعتقاد ندارند.

رئیس‌جمهور اعمال سران استکبار را هم با ادعای مسیحی بودن آنان متناقض دانست و گفت: کدامیک از اعمالی که این سردمداران استکبار انجام می‌دهند با تعالیم مسیحیت مطابقت دارد، آیا آنان واقعاً به مسیحیت معتقدند.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش اختصاص 80 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌، اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه شهرک صنعتی نوژه، ایجاد شهرک صنعتی جدید، مطالعه و طراحی برای اصلاح اراضی کشاورزی پایین دستی آب‌های شور، تعیین دو منطقه نمونه گردشگری، آبرسانی به روستاها، تأسیس مجتمع‌های جدید گلخانه‌ای، اختصاص اعتبار لازم برای تجهیز بیمارستان فریدن، اختصاص اعتبار برای تأسیس دانشگاه پیام نور و ساخت دو مجموعه ورزشی را از برنامه‌های دولت برای توسعه و آبادانی شهرستان فریدن برشمرد.

کد خبر 22842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز