همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی نتیجه اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و ناتوانی و استیصال دشمن در اجرای سناریوی تهاجم نظامی است.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در جمع خانواده‌های کارکنان منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به نقش و اهمیت خانواده در موفقیت پاسداران اظهار کرد: سهم قابل توجهی از اقتدار، عظمت و توانمندی‌های فعلی سپاه پاسداران مرهون نقش‌پذیری‌های همسران و خانواده‌های پاسداران است و اگر همراهی و همدلی آنان نبود چه‌بسا اجرای بسیاری از ماموریت به کیفیتی که مورد انتظار است میسر نمی‌شد.

وی با تاکید بر تلاش ویژه همسران پاسداران در تربیت فرزندان تاکید کرد: سلامت، پیشرفت و تضمین عزتمندی کشور در تربیت فرزندانی صالح و شایسته ایران اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن با مشاهده اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و ملت ایران و آگاهی از ناتوانی و استیصال خود در اجرای سناریوی تهاجم نظامی، به تهاجم فرهنگی روی آورده است که با لطف خداوند و درایت رهبری و نیز هوشمندی مردم عزیز در این عرصه نیز نتوانسته به اهداف شیطانی خود دست یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: همسران پاسدار در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن نقش بسزایی دارند و از هرگونه تزلزل در بنیان خانواده‌های سپاه جلوگیری کرده‌اند.

فدوی ضمن تاکید بر لزوم بهره‌مندی خانواده‌ها از ارزش‌های اسلامی و معنوی، با برشماری پیامدهای تقید به معنویات خاطرنشان کرد: ارتقای ظرفیت‌های انسانی، کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی، افزایش آرامش باطنی و کاهش هزینه‌های اقتصادی از جمله پیامدهای توجه به معنویت و ارزش‌های اسلامی است.

وی در پایان با بیان اینکه "ماهیت انقلاب اسلامی نشأت گرفته از زندگی ائمه معصومین(ع) است"، گفت: ماهیت وجودی استکبار جهانی در زیاده‌خواهی و زورمداری است و این ماهیت از اساس در تضاد با ماهیت انقلاب اسلامی است و تنها هنگامی این تضاد پایان می‌یابد که یکی از آنها تغییر ماهیت دهد و ماهیتی دیگر پیدا کند. البته بدیهی است که پیروز این میدان، انقلاب اسلامی است که ریشه در حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) دارد.

کد خبر 227952
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز