سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

گروه اقتصادی: سه شنبه ۲۹ مرداد مراسم تودیع و معارفه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان اصلی این وزارتخانه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، وزرای پیشین و معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

در این مراسم اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: موضوع اشتغال اصلی‌ترین مسئله پیش‌روی کشور است؛ هرچند که تورم نیز مورد اهمیت قرار دارد. باید شرایطی ایجاد شود تا آنهایی که کار خود را از دست داده‌اند، به‌کار برگردند و این یکی از نخستین اقدامات اضطراری دولت در حوزه اشتغال است. جهانگیری افزود: باید شرایطی ایجاد شود تا آنهایی که کار خود را از دست داده‌اند، در مقطع کوتاهی به‌کار برگردند و این یکی از نخستین اقدامات اضطراری دولت در حوزه اشتغال است.

وزیر جدید تعاون و کار هم با بیان اینکه پررنگ شدن سفره تهیدستان ازجمله تعهداتم در این وزارتخانه است، گفت: وزارتی که من مدیریت آن را برعهده گرفته‌ام، وزارت کار است نه وزارت کارگر یا کارفرما.

علی ربیعی بیان داشت: در حوزه کار به کارآفرینی اعتقاد دارم و این موضوع مسئله اصلی نظام تولید و کار است. اینجا وزارت کار است و نه وزارت کارگر یا کارفرما اما استراتژی من این است که کارگران را شاداب و راضی نگه دارم.

کد خبر 227910
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز