همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: به هیچ عنوان قصد متوقف ساختن ساخت و سازهای واحدهای مسکونی مهر را نداریم هرچند به این طرح نقدهایی را وارد می دانیم.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز سه شنبه در مراسم تودیع وزیر سابق و معارفه خود که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، افزود: من جزء کسانی بودم که نسبت به طرح مسکن مهر نقدهایی داشتم اما این بدان مفهوم نیست که مجموعه طرح مسکن مهر را متوقف سازم.

وی اضافه کرد: چگونگی تامین منابع مالی طرح مسکن مهر نخستین نقدی است که به این طرح وارد است چرا که تاکنون حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان از طریق بانک مسکن برای اجرای طرح مسکن مهر تزریق شده است این روش و تزریق چنین پولی امکان پذیر نیست.

آخوندی سپس مسایل فنی و اجتماعی را دومین نقد نسبت به طرح مسکن مهر عنوان کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر این گونه مسایل در جای خود مطرح است اما در این مقطع وزارت راه و شهرسازی نسبت به تامین زیرساخت ها و خدمات روبنایی متعهد است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: در شرایط فعلی هیچ گونه تغییر سیاستی نسبت به پروژه های شروع شده اعمال نخواهد شد اما برای آینده یک بازنگری در انجام پروژه ها صورت خواهد گرفت.

کد خبر 227862
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز