همشهری آنلاین: روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با کسب مدال برنز مصطفی قیاسی در وزن ۷۴ کیلوگرم پایان یافت.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 50 کیلوگرم مصطفی یعقوبی در دور نخست با نتیجه 7 بر 0 از سد کیم یان لینس از کاناد گذشت. وی در دور دوم پارک جون چانگ از کره جنوبی را با نتیجه 4- 1 شکست داد وی در دور بعد مقابل سلیمان آتلی از ترکیه با نتیجه 8 - 0 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، یعقوبی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 7- 0 مغلوب ساتوشی فوجیکاوا از ژاپن شد و از دور رقابت‌ها کنار رفته و به مقام هفتم این وزن رسید.

در وزن 60 کیلوگرم فرزاد کولیوند در دور اول با نتیجه 8 بر 0 آرالبک اوموتبکوف از قرقیزستان را شکست داد و در دور بعد مقابل احمد نبی گوارزاتیلوف از آذربایجان با نتیجه 13 - 5 مغلوب شد و با توجه به حضور حریف آذربایجانی در دیدار نهایی، کولیوند به جدول شانس مجدد رفت. وی در گروه بازنده‌ها ابتدا با نتیجه 9 -1 آشوت ولیتسیان از ارمنستان را شکست داد، اما با نتیجه 7- 2 مغلوب شوتا فارتنادزه از گرجستان شده و در این وزن هشتم شد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست با نتیجه 10 بر 3 استیو ماسوچ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 14- 7 سردار کاووس اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد و در مرحله بعد زلیم خان خادجیف از فرانسه را با نتیجه 7 - 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 - 0 مغلوب آلن زاسیف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت و در این دیدار با نتیجه 7- 0 اسماعیل رشید از بلغارستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 96 کیلوگرم پدرام جمشیدی در دور اول تومین مارتون از مجارستان را با نتیجه 8 بر 0 مغلوب کرد و در دور دوم با نتیجه 7- 0 یانس نارلیدیس از کانادا را شکست داد. جمشیدی در دور سوم با نتیجه 4 - 2 مغلوب استیوارت کادیان از هند شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل حریف ارمنستانی، جمشیدی به مقام هفتم این وزن دست یافت.

رقابت‌های چهار وزن دوم این مسابقات یکشنبه (27 مرداد) برگزار می‌شود.

 

کد خبر 227475
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز