گروه حوادث: دختر ساده‌لوح وقتی سر قرار با پسر جوان حاضر شد نمی‌دانست او و دوستانش نیت شومی در سر دارند.

حوادث - دستگیری

ساعت 23:30، هجدهم مردادماه مأموران پلیس هنگام گشتزنی در بزرگراه قم به یک دستگاه خودروی 206سفیدرنگی که در حاشیه بزرگراه پارک شده بود شک‌کردند. آنها وقتی به سمت خودرو رفتند متوجه شدند که 3پسر با ضرب‌‌وشتم دخترجوانی، قصد دارند وی را مورد آزار و اذیت قرار دهند. مأموران با مشاهده این صحنه بلافاصله وارد عمل شدند و هر 3پسر جوان را دستگیر کردند و به کلانتری 171انتقال دادند.

به‌دنبال دستگیری 3پسر جوان، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و برای رسیدگی بیشتر در اختیار مأموران پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. کارآگاهان در نخستین مرحله به تحقیق از دختر جوان پرداختند. وی با شکایت از 3سرنشین 206 به کارآگاهان گفت: عصر 18مرداد‌ماه سال‌جاری در ایستگاه اتوبوس در خیابان مدائن نشسته بودم که پسرجوانی به سمت من آمد و کنارم نشست. او با چرب زبانی سر صحبت را باز کرد و شماره موبایلش را در اختیار من قرار داد.

او از من خواهش کرد که با او تماس بگیرم و من هم چند ساعت بعد با او تماس گرفتم که وی همان روز با من قرار ملاقات گذاشت. او ادامه داد: ساعت 20همان روز در خیابان شهید رجایی پسرجوان سر قرار حاضر شد و عنوان کرد که با 2نفر از دوستانش به‌دنبال من آمده است .

او خواست برای گشتن در خیابان‌ها همراه او سوار ماشین 206شوم. من نیز سوار 206شدم که در بین راه راننده آن درهای ماشین را قفل کرد و زمانی که من اعتراض کردم ناگهان پسرجوان و دوستش شروع به ضرب‌و‌شتم من کرده و تهدید کردند که سکوت کنم. وی افزود: من که به‌شدت وحشت‌کرده بودم از ترس جانم سکوت کردم که ناگهان راننده 206به سرعت از شهر خارج و وارد بزرگراه شد. خوشبختانه زمانی که راننده، ماشین را کنار بزرگراه پارک کرد با حضور مأموران پلیس، آدم‌ربایان شیطان‌صفت در نقشه خود ناکام ماندند و دستگیر شدند.

بعد از اظهارات شاکی پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت به تحقیق از متهمان پرداختند که آنها چاره‌ای جز بیان حقیقت ندیدند. آدم‌ربایان اعتراف کردند که با طرح نقشه قبلی، دختر جوان را سوار ماشین کرده و او را به خارج از شهر انتقال دادند تا سناریوی شیطانی خود را اجرا کنند که به دام پلیس افتادند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات 3شیطان‌صفت، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی پرونده صادر شده است و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم ارتکابی و مشابه در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند؛ به همین‌خاطر از کسانی که توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی 206سفیدرنگ، به شیوه و شگردهای مختلف مورد آزار و اذیت، تهدید و سرقت اموال و زورگیری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند. 

کد خبر 227384
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز