سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: شنیدن جواب رد پس از خواستگاری، آنقدر برای مرد جوان غیرقابل باور بود که از دختر مورد علاقه‌اش کینه به دل گرفت و دست به جنایتی هولناک زد.

سردار دولتی

شامگاه شنبه، 9شهریور، صدای شلیک 2گلوله ساکنان یکی از محله‌های شهرستان ملکشاهی در استان ایلام را شوکه کرد. صدا از خانه یکی از همسایه‌ها به گوش می‌رسید و ساکنان محل همزمان شیون و فریادهای زن همسایه را شنیدند که از حادثه‌ای هولناک حکایت داشت.

پیش از اینکه مردم وارد خانه همسایه شوند، پسر جوانی که یک قبضه سلاح کمری در دست داشت، سراسیمه از آنجا خارج شد و پا به فرار گذاشت. این در حالی بود که در داخل خانه، دختر 16ساله خانواده، هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود و به سختی نفس می‌کشید.

امدادگران اورژانس وقتی به محل حادثه رسیدند، دختر نوجوان نفس‌های آخرش را می‌کشید و گرچه وی به بیمارستان منتقل شد، اما شدت جراحات وارده به بدنش به حدی بود که جانش را از دست داد. همزمان تیمی از مأموران پلیس آگاهی استان ایلام وارد عمل شدند و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت هولناک آغاز شد. سردار علی دولتی، رئیس پلیس استان ایلام با بیان این خبر به همشهری گفت:

در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که عامل جنایت کسی نیست جز خواستگار دختر نوجوان. وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌داد که قاتل 21ساله از اقوام خانواده مقتول بوده که از چند سال پیش خواستگار دختر آنها بود و می‌خواست با او ازدواج کند. با این حال دختر نوجوان به وی جواب رد داده بود و قصد نداشت تن به ازدواج با او بدهد.

به همین دلیل پسر جوان از او کینه به دل گرفته و نقشه قتل وی را طراحی کرده بود. سردار دولتی تصریح کرد: متهم بعد از تهیه یک قبضه کلت کمری، در ساعت 22:30درحالی‌که مقتول و مادرش در خانه تنها بودند، به خانه آنها رفت تا برای آخرین بار با دختر موردعلاقه‌اش حرف بزند اما زمانی که بار دیگر جواب منفی شنید، عصبانی شد و با کشیدن اسلحه به روی دختر نوجوان، 2گلوله به او شلیک کرد که قربانی حادثه پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد و عامل این جنایت نیز پس از مدت کوتاهی به دام پلیس افتاد. 

کد خبر 229702
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز