همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد انتخاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: سعی می‌کنم به زودی مدیر عامل جدید سازمان را انتخاب کنم.

ربیعی

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در مراسم تودیع و معارفه وزیر سابق و جدید وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که عصر امروز ( شنبه 26 مرداد) در محل این وزارتخانه با حضور اسدالله عباسی وزیر پیشین برگزار شد در پاسخ به اینکه آیا مسئولیت‌های مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به معاون اداری مالی این سازمان تفویض شده است؟ بیان کرد: با دکتر عباسی صحبت کرده‌ام و چنین اتفاقی رخ نداده و باید گفت که دکتر عباسی در این مدت امین من بوده‌اند.

ربیعی در پاسخ به اینکه تصمیم‌گیری‌های شما در وزارتخانه چه خواهد بود؟ اظهار کرد: نمی‌خواهم زود قضاوت کنم اجازه دهید ابتدا بررسی کنم و هر آنچه بر اساس قانون نباشد را بر می‌گردانم؛ علاوه بر این حساسیت خاصی بر روی منافع کار و کارگران دارم.

وی در مورد استفاده از مدیران و معاونان فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خاطر نشان کرد: از همه ظرفیت‌ها در این وزارتخانه استفاده می‌کنم.

ربیعی افزود: طرفدار کار هستم، نه کارگر و کارفرما چرا که اگر شغلی نباشد کارگری نیز وجود ندارد.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای همه جامعه است، گفت: بجز آنچه مصلحت جامعه باشد عمل نمی‌کنم و به همین دلیل نیز امروز تنها به وزارتخانه آمده‌ام.

وی رسیدگی به معلولان، مهجوران،‌ از کار افتادگان و مستمری بگیران را مسئولیت خود دانست و گفت: هیچ هدفی به جز رسیدگی به این افراد ندارم.

علی ربیعی با اشاره به اینکه رفاه در جامعه،‌ جامعه را بزرگتر و قوی‌تر می‌کند،‌ تصریح کرد: امیدوارم در دولت تدبیر و امید حوزه رفاه را بزرگتر کنم، چرا که هرچه نقش رفاه بیشتر باشد جامعه بزرگتر و قوی‌تر و هرچه نقش نفت بیشتر باشد دولت قوی‌تر می‌شود.

کد خبر 227365
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز