همشهری آنلاین: هیئت دولت در اولین جلسه خود تصمیماتی درباره قانون بودجه سال جاری اتخاذ و موضوع هدفمندی یارانه‌ها را بررسی کرد.

تسنیم نوشت: جلسه هیئت دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و نحوه تداوم آن در سال‌های بعد و مشکلات مربوط به نحوه اجرای قانون بودجه سال جاری ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

روحانی در این جلسه با تأکید بر اینکه مشی دولت یازدهم، حرکت بر مسیر اعتدال است، تصریح کرد: مطمئناً این دولت در آینده از تجارب و دستاوردهای مسئولان و انسان‌های خدوم در دولت‌های پیش از خود استفاده و بهره‌گیری خواهد کرد.

رییس جمهور تقارن آغاز به کار دولت جدید با ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: یقیناً در آینده مردم و مسئولین با مساعی و تلاش بیش از پیش در جهت عبور از مشکلات گام برخواهند داشت.

روحانی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ‌گاه نتوانسته‌اند ملت ایران را از پای درآورند و مردم در دوران دفاع مقدس در شرایطی که هیچ امکاناتی در اختیار نداشتند، روزهای سختی را با یاری خداوند پشت سر گذاشتند، گفت: تلاش و کمک همگانی لازمه عبور از سختی‌ها و مشکلات است.

در این جلسه همچنین اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از روحانی به‌خاطر حُسن اعتمادی که در واگذاری مسئولیتی خطیر به وی داشتند، افزود: امیدوارم بتوانیم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کرده پاسخ مناسبی به اعتماد رییس جمهور بدهیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های رحیمی در سمت معاون اول رییس جمهور در دولت دهم، تصریح کرد: دولت جدید حتماً از تجربیات و همراهی مسئولان پیشین استفاده خواهد کرد.

محمدرضا رحیمی نیز در جلسه امروز هیئت دولت، گزارشی از عملکرد حوزه معاون اول در دولت دهم و چگونگی برگزاری جلسات دولت، کارگروه‌ها و ستادها ارائه کرد.

روحانی در جلسه هیئت دولت از تلاش‌ها و خدمات وزرا و اعضای دولت دهم تشکر کرد.

کد خبر 226271
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز