همشهری آنلاین: جمعی از جامعه نابینایان کشور از اتفاقی که در جلسه مطبوعاتی رییس جمهور افتاد عذرخواهی کردند.

خبرآنلاین نوشت: در اولین نشست خبری دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برای دومین بار فردی نابینا که خود را مدیرمسوول روزنامه ایران سپید معرفی کرد از جایش بلند شد و با تاکید بر این که یک احمدنژادی است با صدایی بلند به بیان نظرات خود و تعریف واژه اعتدال پرداخت که البته با پاسخ مناسب دکتر حسن روحانی نیز مواجه شد و در واقع ایشان با طمانینه و ارامش، رفتار خارج از عرف این فرد را محکوم کردند و چه زیباست که دکتر روحانی همواره در سخنانشان بر رعایت اخلاق در حوزه سیاست تاکید نموده‌اند چیزی که متاسفانه طی سال‌های گذشته مغفول مانده است.

ما نگارندگان این سطور که خود از جامعه نابینایان هستیم از طرف خود و جامعه نابینایان ایران از دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم و مردم ایران عذر می‌خواهیم.

سوال ما این است که آقای محمدبیگی شما اگر می‌خواستید از دغدغه‌ها و مشکلات نابینایان بگویید این 8 سال کجا بودید؟ چرا از آقای احمدی نژاد نپرسیدید که دو هزار شغلی که وعده داده بود برای نابینایان اجرا کند و نکرد چه شد؟ چرا از رئیس جمهور سابق نپرسیدید که چرا بسیاری از مواد مختلف قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در سازمان‌های زیر نظرشان اجرایی نشد؟ چرا در طی 8 سال گذشته حتی برای یک بار به طور اختصاصی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در روزنامه ایران سپید مصاحبه نکردید و از مشکلات برایشان نگفتید؟ شما که از طرفداران پرو پاقرص آقای احمدی نژاد هستید و لابد بارها و بارها نیز در جلساتشان حضور داشته‌اید چرا در برابر دغدغه‌های نابینایان ساکت بودید؟

و حالا ما نابینایان که مردمانی نجیب و صبوریم از جنس همه مردم رنج معلولیتمان را به تدبیر دولت امید دوخته‌ایم.

در همین جا اعلام می‌کنیم جامعه نابینایان ایران متشکل از افراد تحصیلکرده و روشنفکر است و از هیاهو و غوغاسالاری‌ها به دور. ما همواره در سکوت و آرامش پیگیر مطالبات به حق خودمان هستیم و تنها می‌خواهیم تریبون جامعه نابینایان ایران تریبون چند صدایی همه نابینایان ایران باشد تا بذر نشاط در دل نابینایان شهر و روستاهای دور و نزدیک ایران عزیز که امیدی جز سطور برجسته این روزنامه ندارند نیز شکوفا شود.... "

کد خبر 226251
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز