همشهری آنلاین: مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری اختتامیه جشنواره پایان نامه‌های برترقرآنی دانشجویان سراسر کشور در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

قرآن

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر جلیل دارا با بیان این خبر گفت: جشنواره پایان نامه‌های قرآنی هر ساله به منظور گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و ارج نهادن به تلاش های علمی و پژوهشی دانشجویان در حوزه های مختلف علوم و فرهنگ قرآنی برگزار می گردد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تصریح کرد: تعداد پایان نامه‌های رسیده به این دوره از جشنواره 410 عنوان در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بوده است که در مقطع کارشناسی چون تعداد به حد نصاب نرسید، پایان نامه ای در این مقطع برگزیده نبود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:مراسم اختتامیه جشنواره پایان نامه های برترقرآنی دانشجویان سراسر کشورهمزمان با اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن امروز یکشنبه 13 مرداد در محل مصلی تهران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این پایان نامه‌ها طی 3 مرحله داوری می‌گردند که عبارتند از 1)بررسی اولیه 2) ارزیابی 3) داوری نهایی و در نهایت در مقطع دکتری 3 عنوان پایان نامه حائز رتبه برتر و 2 عنوان حائز رتبه قابل تقدیر شدند و در مقطع کارشناسی ارشد 4 عنوان پایان نامه حائز رتبه برتر شدند و 3 عنوان پایان نامه نیز حائز رتبه قابل تقدیر شدند.

داوری این دوره از جشنواره را دکتر معارف، دکتر مصلایی پور، دکتر خوش منش و دکتر طالب تاش بر عهده داشتند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درادامه بیان داشت: فراخوان ارسال آثار از اوایل خرداد ماه سال جاری به معاونت فرهنگی و پژوهشی دانشگاه ها ابلاغ شده و دانشجویان تا تاریخ 18 تیر ماه مهلت داشتند پایان نامه‌های خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 226022
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز