چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فهرست مهمانان رئیس جمهور منتخب برای حضور در مراسم تحلیف که به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای دعوت رسمی اعلام شده بود، جهت اصلاح به تیم مشاوره روحانی ارجاع داده شد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با مهر اظهار داشت: فهرست مهمانان رئیس جمهور منتخب برای شرکت در مراسم تحلیف به هیئت رئیسه مجلس جهت دعوت رسمی اعلام شد اما جهت اصلاح به تیم مشاوره ای روحانی ارجاع داده شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باید تعدادی از مهمانان حذف شوند، ادامه داد: تعداد صندلی های صحن علنی مجلس شورای اسلامی محدود است به همین دلیل فهرست مهمانان رئیس جمهور منتخب را ارجاع دادیم تا تعداد مهمانانی که در صحن باید حضور یابند مشخص شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قصد ما از ارجاع دادن لیست این نبود که تعداد مهمانان کم یا زیاد شود تنها باید مهمانانی که در صحن باید حضور یابند مشخص شوند.

مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس برگزار می شود. مجلس شورای اسلامی برای اولین بار علاوه بر سفرا ، مهمانانی را از مقامات کشورهای خارجی برای حضور در این مراسم دعوت کرده است، به همین دلیل با کمبود جا رو به رو است و قرار شده تعدادی از مهمانان در محل کمیسیون تلفیق حضور یابند.

کد خبر 225301
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز