همشهری آنلاین: مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد از حضور ۲۰۰ خبرنگار و عکاس خارجی برای پوشش مراسم تحلیف حسن روحانی خبر داد و در عین حال گفت: ۱۵۰ خبرنگار نیز راهپیمایی روز قدس را پوشش خبری می‌دهند.

عکاس

تسنیم نوشت: محمد ناصر حقیقت مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حضور نمایندگان رسانه‌های خارجی برای پوشش مراسم تنفیذ و تحلیف حسن روحانی رئیس ‌جمهور منتخب، گفت: 50 خبرنگار خارجی از 28 رسانه و از 16 کشور جهان برای پوشش خبری مراسم روز قدس و همچنین مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب به ایارن می‌آیند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما با 3 گروه خبرنگار خارجی برای مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب روبه رو هستیم، در خصوص گروه اول، گفت: این گروه از خارج از کشور می‌آیند که به آنها خبرنگاران غیر مقیم می‌گویند و 50 نفر هستند. گروه دوم مقیم بوده و تعداد آنها 100 نفر از 66 رسانه مختلف هستند.

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص گروه سوم افزود: این گروه همراه هیئت‌ها می‌آیند و مراسم روز جهانی قدس را پوشش نخواهند داد و فقط در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب شرکت خواهند کرد که تعداد آنها 50 نفر است.

حقیقت افزود: در جمع‌بندی نهایی می‌توان گفت که 200 خبرنگار خارجی در مراسم تحلیف و 150 خبرنگار مراسم روز جهانی قدس را پوشش خبری خواهند داد.

کد خبر 225192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز