گروه حوادث: با گذشت 17‌ماه از حادثه‌ای که برای دانش‌آموز 7ساله در مدرسه‌ای در شرق پایتخت رخ داد، رسیدگی به این پرونده ادامه دارد و این درحالی است که دانش‌آموز خردسال همچنان تحت نظر روانپزشک است.

حوادث مدرسه

این حادثه 22اسفند سال 90رخ داد و در آن زمان علیرضا حسینی، در کلاس دوم ابتدایی مدرسه‌ای در تهرانپارس مشغول به تحصیل بود. پدر او در تشریح ماجرا می‌گوید: معاون مدرسه به‌تازگی عوض شده و معاون جدید کارش را در مدرسه پسرم شروع کرده بود. روز حادثه بچه‌ها در حیاط توی صف بودند که همدیگر را هول می‌دهند و پسرم به دانش‌آموز جلویی می‌خورد و او روی زمین می‌افتد. همین مسئله باعث دعوای بچه‌ها می‌شود اما معاون مدرسه وقتی سمت آنها می‌رود، شروع به کتک زدن پسرم می‌کند؛ طوری که پسرم خون دماغ می‌شود و خودش را خیس می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود که به گوشه‌ای برود و از خجالت خودش را از چشم بقیه مخفی کند.

وی ادامه داد: ظهر همان روز، وقتی همسرم برای بردن پسرم به خانه راهی مدرسه شد، او را در حالی در سالن مدرسه پیدا کرد که حالش بد بود و می‌لرزید. پسرم 1.5 ساعت در همان وضعیت در سالن بود و در گوشه‌ای گریه می‌کرد. همسرم با دیدن این صحنه، علیرضا را به خانه برد و لباس‌هایش را عوض کرد و پس از آن راهی مدرسه شد و برای شکایت به دفتر مدیر رفت. همان روز مسئولان بازرسی آموزش و پرورش آمدند اما از معاون مدرسه خبری نبود و وی آنجا را ترک کرده بود. وقتی از ماجرا باخبر شدم و خودم را به مدرسه رساندم، دور گردن پسرم کبود بود و حالش آنقدر بد بود که او را به بیمارستان بردیم. او در بیمارستان 24ساعت تحت نظر بود و پس از آن مرخص شد.

وقتی علیه معاون مدرسه شکایت کردیم، پزشکی قانونی پسرم را نزد روانپزشک فرستاد؛ چراکه علیرضا پس از آن حادثه مدام جیغ می‌زد و می‌لرزید. دکتر روانپزشک بعد از معاینه پسرم اعلام کرد که او 3‌ماه باید تحت درمان قرار بگیرد؛ چرا که از نظر روحی به‌شدت آسیب دیده است. از طرفی به‌خاطر ضرباتی که به بدن پسرم وارد شده بود، او احساس درد می‌کرد.

پدر علیرضا افزود: از آن زمان تا حالا پسرم تحت نظر روانپزشک است و هر دو هفته یک‌بار باید او را نزد روانپزشک ببریم؛ چرا که این حادثه باعث شد که او تبدیل به پسر پرخاشگر و عصبی شود. او شب‌ها نام معاون مدرسه را فریاد می‌زند و ناگهان از خواب می‌پرد. گاهی اوقات بدون دلیل به اعضای خانواده پرخاشگری و حتی به مادرش حمله می‌کند. همین چند روز پیش بود که با پرتاب ناگهانی جسمی به سمت تلویزیون ال سی دی، آن را شکست و خسارت زیادی به بار آورد. به‌خاطر همین ما در دادگاه از معاون مدرسه شکایت کردیم و پرونده مان در دادسرای رسالت تحت رسیدگی قرار گرفت.

بازپرس پرونده بعد از بررسی‌های اولیه، برای معاون مدرسه قرار مجرمیت صادر کرد و پرونده به شعبه 1103دادگاه مدرس فرستاده شد. آخرین باری که جلسه محاکمه تشکیل شد، 16تیرماه بود. ما در این جلسه رضایت ندادیم و قاضی دستور داد که پرونده بار دیگر به پزشکی قانونی فرستاده شود تا معلوم شود که بیماری پسرم ربطی به کتک زدن معاون مدرسه دارد یا نه. ما در این مدت بیش از 4میلیون تومان برای درمان پسرمان هزینه کرده‌ایم و این در حالی است که با گذشت 17‌ماه از ماجرا، هنوز هیچ حکمی درخصوص این پرونده صادر نشده است. براساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده در مجتمع قضایی شهید مدرس تهران همچنان ادامه دارد.

کد خبر 225245
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز