مجموع نظرات: ۰
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه شهری: مدیریت ترافیک پایتخت توسط بیش از1000 دوربین نظارت تصویری صورت می‌گیرد.

بنابراین گزارش، با در نظر گرفتن اینکه مدیریت هوشمند ترافیک در پایتخت طی سال‌های اخیر از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدیریت شهری بوده کار افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی در سطح شهر تهران به‌ویژه در سال‌جاری روند روبه رشدی خواهد داشت.
همایون فتاحی مدیرمرکز کنترل ترافیک شهر تهران در این‌باره گفت: کار توسعه سیستم‌های هوشمند ترافیک ازجمله دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت در بزرگراه‌ها سرعت گرفته وهم‌اکنون بیش از 100دستگاه از این دوربین‌ها نصب شده و تلاش می‌شود تا پایان سال تمام بزرگراه‌های پایتخت به این سیستم مجهز شوند.

فتاحی تصریح کرد: هم‌اکنون ورودی‌های محدوده طرح ترافیک نیز با 130دوربین ثبت تخلفات تحت نظارت و مدیریت قرار دارد که خوشبختانه خروجی‌های این محدوده نیز به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز شده و به‌زودی پلیس راهور با استفاده از این دوربین‌ها در خروجی‌های محدوده طرح ترافیک نیز اعمال قانون خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هرساله در ایام تابستان برای استقبال از سفرهای مهرماه، اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر صورت می‌گیرد، گفت: به‌زودی ستاد استقبال از مهرماه در مجموعه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آغاز به‌کار خواهد کرد و تلاش خواهد شد تا ضمن آماده‌سازی‌ کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی، نسبت به شست‌‌وشو، نظافت و تعمیر چراغ‌های راهنمایی اقدام شود.

کد خبر 224850
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز