همشهری آنلاین: نایب رییس مجلس با اشاره به اینکه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره حادثه ۲۲بهمن قم مستند به اسناد و مدارک است، تصریح کرد: نباید علیه قرائت این گزارش در صحن علنی مجلس، جوسازی کرد.

محمدرضا باهنر  درباره تلاش معدودی از نمایندگان برای غیرمستند جلوه دادن گزارش کمیته بررسی حادثه 22بهمن قم، گفت: در هر گزارشی که مجلس تهیه می کند، یک عده از نمایندگان مخالفند و تعدادی موافق؛ برخی می خواهند آن را سبک بشمارند و بعضی، آن را وزین می دانند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نمی شود بعضی از نماینده ها، گزارش هایی را که دوست دارند و با آن موافق هستند، خیلی خوب بدانند و آنهایی را که دوست ندارند، بگویند خیلی بد است؛ زیرا کمیسیون ها سعی می کنند گزارش های آنها مستند باشد.

وی حادثه ۲۲بهمن قم را اتفاق ناخوشایندی دانست که از سوی بسیاری از بزرگان نظام، علما، مراجع و حتی مقام معظم رهبری به صراحت محکوم شده و تصریح کرد: مجلس ورود به موقعی در این موضوع داشته و اکنون گزارش آن آماده قرائت شده و بنابراین، نباید علیه گزارش حادثه ۲۲بهمن قم جوسازی کرد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس، با تایید این نکته که ورود مجلس به این موضوع فرصت مناسبی است تا ریشه این اقدامات برای همیشه خشکانده شود، ادامه داد: بعضی خودشان اجتهاد می کنند و کارهایی انجام می دهند که به هیچ وجه قابل دفاع نیست و اصطلاحا به خاکی می زنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم بیان کرد: اگر این عده به قول مقام معظم رهبری، ادعای حزب اللهی بودن دارند، رفتارشان باید همخوان با شئون انقلابی و اسلامی باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی چنین رفتارهایی را که به اسم حزب اللهی گری و دین انجام می شود، خدشه به نظام دانست و گفت: آنهایی که حزب اللهی ترین افراد هستند، باید بیشترین تبعیت را از مقام معظم رهبری داشته باشند و اگر رویکرد آنها با رفتار و نظرات مقام معظم رهبری فاصله دارد، خودشان را اصلاح کنند.

 

کد خبر 224739
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز