همشهری آنلاین: روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی به پایان رسید که تیم کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز همراه با دو عنوان هشتمی شد و با مجموع 50 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا امروز پنجشنبه با برگزاری رقابت‌های هفت وزن نخست در اولان باتور مغولستان آغاز شد. در جریان این روز از مسابقات کشتی گیران کشورمان موفق به کسب پنج مدال (یک طلا، دو نقره و دو برنز) شدند.

بر این اساس و در جریان رقابت‌های برگزار شده امروز محمد حسین مراد الیاسی در وزن 58 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. حسین اسدی و کیوان رضایی در اوزان 63 و 69 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و بهنام عبدولی در وزن 42 کیلوگرم و میثم دلخانی در وزن 50 کیلوگرم هم به مدال برنز دست یافتند.

همچنین در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا دو نماینده کشورمان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت‌ها حذف شدند. محمدرضا آقانیا یکی از کشتی گیران حذف شده بود. وی در وزن 46 کیلوگرم و در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر مغلوب "کوان هویی سون" از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت و در نهایت به مقام هشتم این وزن رسید. در این وزن کشتی گیران ازبکستان و هند صاحب مدال طلا و نقره شدند.

در وزن 58 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر مغلوب "مادیار شاپیف" از قزاقستان شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، مرادحاصلی هم از دور رقابت‌ها کنار رفت و هشتم شد. در این وزن کشتی‌گیران قرقیزستان و ازبکستان اول و دوم شدند.

در هر صورت و با این نتایج روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به پایان رسید. در پایان این روز از مسابقات تیم قرقیزستان با 60 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. قزاقستان با 58 امتیاز دوم شد و تیم ایران هم با مجموع 5 مدال و 50 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان روز جمعه با برگزاری رقابت‌های اوزان 76، 85 و 100 کیلوگرم در اولان باتور پایتخت مغولستان پیگیری می‌شود.

کد خبر 224592
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز