همشهری آنلاین: تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در پایان رقابت‌های جام کازاراشویلی گرجستان صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات با حضور 4 تیم از گرجستان، 2 تیم از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و چند کشور دیگر از جمله ایران و مجارستان روزهای پنجشنبه و جمعه (27 و 28 تیر) در شهر روستاوی برگزار شد.

بر این اساس، در روز نخست پیکارهای پنج وزن اول، تیم ایران که در وزن 50 کیلوگرم نماینده نداشت، توسط پویا ناصرپور در وزن 42 کیلوگرم، سید حمید تیموری در وزن 69 کیلوگرم و علی فتاحی‌منش در وزن 85 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. نبی‌اله کریمی در وزن 58 کیلوگرم پنجم شد و علی‌اکبر محمدی در همین وزن از دور رقابت‌ها کنار رفت. ضمن این که محمدجواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم به دلیل مصدومیت راهی این مسابقات نشد.

در روز دوم و در رقابت‌های پنج وزن دوم و پایانی، محمد سطانی منفرد در وزن 46 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد، میلاد محمدی در وزن 76 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و مرتضی میرزاپور در وزن 54 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

محمود حبیبی در وزن 63 کیلوگرم و شاهین اسدی در وزن 100 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با تیم دوم خود راهی روستاوی شده بود و تیم اول کشورمان در چند روز آینده به مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان می‌رود.

کد خبر 223870
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز