همشهری آنلاین: وب‌سایتی عجیب که به تازگی راه‌اندازی شده، به کاربران خواهد گفت که پیش از مرگ والدینشان، چند بار دیگر می‌توانند آنها را ملاقات کنند!

وب‌سایت

براساس گزارش فاکس، وب‌سایت See Your Folks برای پیش‌بینی و محاسبه طول عمر افراد از داده‌های سازمان بهداشت جهانی استفاده کرده تا به کاربران هشدار دهد چقدر فرصت برای دیدن پدر و مادرشان در اختیار دارند به این امید که خانواده‌ها را به هم نزدیک‌تر کند.

این وب‌سایت می‌گوید افزایش آگاهی افراد درباره مرگ می‌تواند به آنها کمک کند تا بهترین بهره را از زندگی خود ببرند. هشدار‌دهنده‌ها و یادآورهای مناسب می‌توانند به انسان‌ها در متمرکز ماندن برروی مهمترین موضوعات زندگی کمک کرده و از آنها افرادی بهتر بسازد. در صفحه اصلی سایت این پیام نوشته‌ شده است: گاه آنقدر سرگرم بزرگ شدن می‌شویم که فراموش می‌کنیم آنها هم درحال پیر شدن هستند.

بر اساس محاسبات این وب‌سایت یک فرد آمریکایی که در سال چهار بار به ملاقات والدین 65 ساله‌اش می‌رود، تنها 56 بار دیگر می‌تواند با آنها، پیش از مرگشان دیدار کند. در بریتانیا و استرالیا میزان این فرصت به 68 بار افزایش خواهد یافت.

در مقابل یک افغان که سالانه چهار بار به ملاقات والدین 65 ساله خود می‌رود،‌با توجه به اینکه افغانستان در شرایط جنگ به سر می برد،‌تنها پنج بار دیگر فرصت دیدار با خانواده‌اش را خواهد داشت. همچنین به گفته این وب‌سایت آمریکایی با والدین 80 ساله که سالی چهار بار به دیدن خانواده‌اش می‌رود، بهتر است قدر لحظات را بیشتر بداند زیرا تنها یکبار دیگر آنها را خواهد دید.

کد خبر 224477
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز