همشهری آنلاین: «شیوه مذاکره صحیح با همسران» عنوان نشست آموزشی و کارگاهی از سلسله نشست های راهکارهای کاهش استرس در خانواده است که با هدف افزایش روحیه شادی و نشاط، تقویت امید و اعتماد به نفس و کمک به کاهش فشار و تنش‌های روحی شهروندان در فرهنگسرای کار برگزار می‌شود.

پوستر فرهنگی

به گزارش همشهری آنلاین، کارگاه آموزشی «شیوه مذاکره صحیح با همسران» در قالب پانزدهمین نشست «فنون کاهش استرس درخانواده» میزبان علاقمندان است و در این نشست، عوامل ایجاد مذاکره متقابل بین همسران، همدلی و همدردی با همسر جهت مذاکره صحیح، تصمیم گیری صحیح در خانواده و جلوگیری از پرخاشگری و عوامل به وجود آمدن تعارض روش های حل تعارضات زناشویی مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست دکتر محسن لواسانی، روانشناس، مدرس دانشگاه و مولف کتاب های روانشناسی به ارایه نتایج تحقیقات و مطالعات خود می‌پردازد و همچنین به پرسش های حاضرین پاسخ های کارشناسی و کاربردی لازم را ارایه می‌دهد.

این برنامه روز دوشنبه 18 آذرماه جاری از ساعت 10 تا 12 در فرهنگسرای کار به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66029060 تماس بگیرند و یا به سایت اینترنتی kar.farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 241653
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز