فرهنگسرای خانواده فایل تصویری «سپیدبخت» را با موضوع همسرداری برگرفته از کتاب «مانند زن رفتار کن مانند مرد فکر کن» نوشته «استیو هاروی» با ترجمه «گیسو ناصری» منتشر می‌کند.

چگونه سپيد بخت شويم

 این کتاب در ۳ بخش نظام ذهنی یک مرد، چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آنها چه کار می‌کنند؟ وکتاب تمرین در سال ۲۰۰۹منتشر شده است.  

  • خانواده مهم‌ترین نهاد است 

که فرد در آن پرورش می‌یابد و رفتارهای متقابل همسران در تربیت فرزندانی که جامعه را می‌سازند می‌تواند تأثیرگذار باشد پررنگ کردن فضایل اخلاقی برای رسیدن به کمالات انسانی می‌تواند سعادت خانواده را تضمین کند و جهتگیری درست برای زندگی مشترک از آداب اساسی زندگی خانوادگی و همسرداری است.  
«سپیدبخت» برای تحکیم روابط خانواده، گسترش فرهنگ حلم و مهربانی در روابط فردی و خانوادگی و تقویت تعهد و وفاداری در بین همسران به ارائه راهکارهایی برای رشد و ثبات خانواده از طریق سبک زندگی، رفتارها، باورها و دعوت به همدلی، صبر و مهربانی و درک متقابل می‌پردازد.  
شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه یادشده می‌توانند ۳۰ شهریورماه به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ 
و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.  

  • دوره‌های آموزشی پاییزی فرهنگسرای خانواده

ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگسرای خانواده به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و غیرحضوری ویژه فصل پاییز آغاز شد.  
برای بهره‌مندی فراگیران از آموزش‌ها در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا امکان ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این فرهنگسرا، در رشته‌های متعدد شامل قرآن و حدیث، مهارت‌های اجتماعی، ادبیات، هنرهای صناعی و سنتی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای موسیقایی، نجوم، رایانه، زبان‌های خارجی، ورزش و آفرینش‌های خانگی برای شهروندان فراهم شده است. برای اطلاع از دوره‌های در حال برگزاری و ثبت‌نام کلاس‌هایی که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، می‌توانید به نشانی اینترنتی
http://edu. farhangihonari.ir/Home/NewHome مراجعه کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ٨٨٧١٢٨٣٩ و ۰۹۲۲۰۲۷۶۱۶۷ تماس بگیرید.  

کد خبر 557389

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha