همشهری آنلاین: دبیر ششمین دوسالانه تصویرگری اعلام کرد با توجه به برخی مشکلات ناشران، تصویرگرانی که کتاب‌های در دست انتشار دارند هم می‌توانند در دوسالانه شرکت کنند.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، کیانوش غریب پور؛ دبیر ششمین دوسالانه تصویرگری با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه دوسالانه بنا به درخواست تعداد قابل توجهی از تصویرگران که کتاب هایشان در مرحله انتشار متوقف مانده تصمیم گرفت که امکان حضور این تصویرگران در دوسالانه فراهم شود.

غریب پور در ادامه گفت: این گروه از تصویرگران در صورتی که کتاب هایشان صفحه آرایی شده، از کتابخانه ملی ایران فیپا گرفته و دارای شابک معتبر باشند و فقط منتظر مرحله چاپ و نشر باشند می‌توانند در ششمین دوسالانه تصویرگری شرکت کنند.

البته برای این گروه هر تصویرگر مجاز است فقط یک عنوان از چنین کتاب‌هایی را در دوسالانه شرکت دهد.

ششمین دوسالانه تصویرگری در سه بخش تصویرگری کتاب های منتشر شده 10 سال اخیر در دو گروه مخاطب خردسال - کودک و مخاطب نوجوان، بخش موضوعی جهان نورها و سایه ها در سه گروه مخاطب خردسال - کودک، نوجوان و جوان و بخش استعداد جوان برای تصویرگرانی که به ادبیات داستانی علاقه دارند اما کتاب منتشر نکرده اند برگزار می‌شود.

بخش غیر رقابتی دوسالانه نیز با عنوان دنیای جدید تصویرگری برگزار می‌شود.

تصویرگران برای شرکت در ششمین دوسالانه تصویرگری می‌توانند تا 14 شهریورماه در سایت دوسالانه به نشانی www.2salane.ir ثبت نام کنند و آثار خود را بفرستند.

کد خبر 223976
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز