گروه شهری: سابقه حضور شورای اسلامی شهر در تهران در 3دوره گذشته تجربه‌های ارزشمندی برای ادامه کار این نهاد برجا گذاشته است.

احمد دنیامالی منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با همشهری با اشاره به اولویت‌های شورای چهارم شهر تهران به استفاده از تجارب 3شورای گذشته به‌عنوان نیازمندی شورای چهارم اشاره کرد. وی در این‌باره گفت: تهران سابقه 14سال شورای شهر را پشت سر گذاشته است، پس با نگاهی به پشت سر می‌توان از تجارب مفید دوره‌های گذشته بهره برد. نکته‌ای که باید در این میان یادآور شد اینکه تهران با انباشتگی تکالیف مواجه است.

به‌رغم تلاش‌های زیادی که در دوره‌های گذشته صورت گرفته، این انباشتگی همچنان در شهر وجود دارد. شاید امروز به جرأت بتوانیم بگوییم در حوزه فنی و عمرانی کارنامه قابل‌قبولی برجا‌ی مانده است اما در سایر حوزه‌ها اعم از فرهنگی و اجتماعی باید کار بیشتری صورت گیرد؛ مضاف براینکه رضایتمندی مردم نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در این میان دارد.

هر اندازه میزان رضایت مردم افزایش یابد، نشان از این دارد که شورا و شهرداری موفقیت‌های بیشتری کسب کرده‌اند. امروز مردم تهران از وضعیت ترافیک و آلودگی هوا بسیار ناراضی هستند. ما باید در این حوزه و به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل عمومی با وضع قوانین و مقررات تلاش کنیم میزان آلاینده‌های هوای پایتخت را کاهش دهیم. بیش از 200روز در سال گذشته با هوای ناپاک مواجه بوده‌ایم و این عدد بسیار نگران‌کننده است. لذا از شورای چهارم این انتظار می‌رود که در این بخش ها تلاش بیشتری داشته باشد.

کد خبر 223030
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز