همشهری آنلاین: کریم انصاری‌فرد گفت: از باشگاه پرسپولیس به من زنگ زدند و اعلام کردند حضور من در پرسپولیس منتفی شده است.

انصاری‌فرد

پیوستن کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها در چند روز اخیر بود تا آنجا که این بازیکن روز گذشته با سرخپوشان برای تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر به توافق رسید.

ولی امروز بعدازظهر پس از صحبت‌های تلفنی انجام شده این ماجرا منتفی و پیوستن کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس غیرممکن شد.

از همین رو دقایقی با انصاری‌فرد گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانیم:

  • آقای انصاری‌‌فرد امروز قرار بود در تمرین پرسپولیس شرکت کنی آیا سر حرفت هستی؟

من همیشه گفته‌ام همیشه دعا می‌کنم خدا آن روز را نیاورد که من برای پرسپولیس شرط و شروط بگذارم، این را قلبا می‌گویم. نه دنبال بازارگرمی هستم و نه اینکه بخواهم خودم را مقابل هواداران کوچک نشان دهم. من هر چه دارم و ندارم از خدای بزرگ است و همیشه شاکر او هستم. شعار من این است «عزت و ذلت دست خداست و او است که آینده ما را مشخص می‌کند». همیشه گفته‌ام خدایا شکرت که سلامتی را دارم. آرزویم این است که همه مردم کشورم سلامت باشند.

  • نگفتی به تمرین می‌روی یا خیر؟

باید اعلام کنم متاسفانه خیر. من چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم و حتی در جلسه دوم یا سوم بود که گفتم هر چه شما بگویید من قبول دارم، مشکلی نیست. این موضوع تا جلسه روز گذشته طول کشید که بالاخره مشخص شد من امروز بعد از ظهر در تمرینات شرکت می‌کنم. البته در جلسه قبلی هم که داشتم یک بار قرار شد در تمرینات حضور پیدا کنم اما به من خبری ندادند و حتی یک بار هم رویانیان به من گفت که با همدیگر بر سر تمرینات می‌رویم که باز هم خبری نشد.

  • پس همه چیز منتفی شده است؟

این داستان باز هم ادامه داشت، در حالی که منتظر بودم تا امروز بعد از ظهر با من تماس بگیرند تا به تمرینات بروم دیدم این اتفاق نیفتاد. سپس خودم تماس گرفتم که بعد به من گفتند علی دایی مثل اینکه سه بار استخاره گرفته و استخاره‌هایی که برای حضور تو در پرسپولیس گرفته خوب درنیامده است.

  • چرا؟

نمی‌دانم، باور کنید من به خاطر پرسپولیس به پیشنهادات خارجی‌ام هم جواب منفی دادم و همان موقع مصاحبه کردم و گفتم من عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم بود. یعنی چراغ سبز خودم را نشان دادم اما مثل اینکه قسمت نبود در پرسپولیس بمانم. راضی‌ام به رضای خدا.

  • آیا دایی با تو مشکل داشت؟

خیر، من همیشه علی دایی را دوست دارم و خواهم داشت و احترام او بر من واجب است اما مثل اینکه استخاره‌هایی که ایشان کرده خوب نیامده است که من هم در این باره حرفی ندارم.

  • پس چه کسی با تو مشکل دارد؟

من با کسی مشکلی ندارم اما هواداران پرسپولیس بدانند اگر هر جای دنیای خاکی بروم یک روز برمی‌گردم و شماره 9 را می‌پوشم. من دار و ندارم هوادارانی هستند که فصل گذشته با بزرگی خود پشت سر کریم انصاری‌فرد بودند، درس‌هایی به من دادند که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. مطمئن باشید با قدرت برمی‌گردم و جواب این هواداران را خواهم داد.

  • برخی‌ها معتقدند تو برای پرسپولیس بازارگرمی کردی؟

خدا آن روز را نیاورد که من برای پرسپولیس بازارگرمی کرده باشم. این حرف را بزنم، موضوع پول در میان نبود و من در جلسه دوم و سوم اعلام کردم که هر چه شما بگویید قبول دارم اما مثل اینکه استخاره دوست نداشت من به پرسپولیس بیایم. البته روز گذشته به من اعلام شد که دایی دو بار استخاره کرده و خوب نیامده و امروز بعد از ظهر نیز برای بار سوم این کار را انجام داده و باز هم خوب نیامده است.

  • پس کجا می‌روی؟

دست خداست، اما به احتمال فراوان اگر خدا بخواهد و هواداران پرسپولیس رخصت بدهند به اروپا می‌روم.

  • برخی‌ها می‌گویند رفتن تو به اروپا یک بازارگرمی است؟

خیر اصلا این مسئله اصلا درست نیست، حالا ببینید من به اروپا می‌روم یا خیر. اما من در مقطعی از زمان با شهادت مدیر برنامه‌هایم به پیشنهاد خارجی‌ام به خاطر پرسپولیس جواب منفی دادم. هیچ منتی هم نیست، فقط خواستم این حرف را بزنم که هواداران در جریان باشند آنهایی که در کوچه و خیابان به من لطف دارند. اما علیرغم میل باطنی‌ام حضورم در پرسپولیس منتفی شده است. از هیچکس هم دلخور نیستم، راضی‌ام به رضای خدا ولی مطمئن باشید به هر طریقی که شده با تلاش و کوشش زیاد به جام جهانی می‌روم.

  • برخی‌ها می‌گویند تو به خاطر بدنسازی از تمرینات پرسپولیس فراری بودی؟

واقعا نمی‌دانم این حرف برای چیست، من صبح و بعد از ظهر زیر نظر دکتر بهرامی در آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کردم چون این مسئله زیاد صحیح نیست درباره‌اش حرف نزنیم بهتر است.

  • ماجرای رفتن به خارج از کشورت چه بود؟

من مانند تمام بازیکنان لیگ برتر پس از اردوی تیم ملی پنج یا شش روز به خاطر کار شخصی برای استراحت اقدام کردم، در کل دنیا تمام بازیکنان برای ریکاوری خودشان یک ماه فاصله زمانی می‌اندازند و استراحت می‌کنند یعنی بعد از یک فصل پرفشار به نظر شما جرم بود که شش روز استراحت کنم؟ اما خدا می‌داند علیرغم اینکه خیلی حرف‌ها زدند اما من با هیچ تیمی صحبت نکردم و در آن شش روز فقط استراحت کردم.

  • در پایان اگر حرفی داری بگو؟

از تمام تیم‌هایی که با من وارد مذاکره شدند و به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم. از صمیم قلب برای موفقیت پرسپولیس آرزو دارم و همیشه دعا می‌کنم که این تیم بتواند در عرصه‌های مختلف مخصوصا با علی دایی موفق و سربلند باشد. بالاخره مثل اینکه امسال قسمت نیست در پرسپولیس باشم اما از تمام هواداران می‌خواهم این تیم را حمایت کنند. قسمتم این بود اما مطمئن باشید یک روز برمی‌گردم. جا دارد در پایان از محمد رویانیان به عنوان مدیرعاملی عاشق و زحمت کش تقدیر و تشکری ویژه داشته باشم، ما باید امثال رویانیان را در فوتبالمان حفظ کنیم، او نیاز به زمان دارد تا خود را ثابت کند و ان‌شاءالله حالا که مانده است، در پرسپولیس موفق می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 222755
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز