سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به جباری اصرار کردم که به پرسپولیس بیاید اما گفت غیرتم اجازه نمی‌دهد که اینطور از استقلال جدا شوم.

محمد رویانیان در خصوص صحبت‌های علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال به فارس گفت: به نظر من مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال فرار رو به جلو است. من به بازیکنانم حق می‌دهم تا از حیثیت خود دفاع کنند، چون مدیرعامل آبی‌ها ناجوانمردانه به آنها حمله کرد و قطعا بازیکنان هم باید از خود دفاع کنند.

وی افزود: ما به هیچ عنوان شروع کننده ماجرا نبودیم. علی‌رغم اینکه همیشه دوست داریم شان و شئونات در فوتبال ایران حفظ شود اما برخی‌ها این موضوع را شروع کردند و حالا با دادن بیانیه‌هایی می خواهند رو به جلو فرار کنند.

رویانیان خاطرنشان کرد: پس از اینکه مجتبی جباری از استقلال جدا شد اصرار کردم که به پرسپولیس بیاید اما جباری به من گفت غیرت و استقلالی بودنم اجازه نمی‌دهد تا با احساسات هواداران بازی کنم و به ما جواب منفی داد. من از این غیرت او خیلی خوشم آمد. جباری در آن زمان به من گفت می‌خواهم در استقلال بمانم چون من همیشه مدیون این تیم هستم اما سپس از استقلال جدا شد. من باز هم می‌گویم خیلی سعی کردم که جباری را به پرسپولیس بیاورم اما نشد ولی به جباری آفرین می‌گویم.

رویانیان تاکید کرد: به نظر من به بازیکنان پرسپولیس توهین شده و بازیکنان هم نظر خودشان را می‌دهند اما همه باید کاری کنیم که همیشه در این فوتبال به جای تهمت زدن به یکدیگر به همدیگر کمک کنیم. خودتان دیدید که چه کسی اول شروع کرد و بازیکنان ما هم چگونه از خود دفاع کردند.البته حرف های زیادی هست که هنوز زمان بیان حرف هایم نرسیده است.

کد خبر 222586
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز