همشهری آنلاین: هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته ناین بال ویژه آقایان پس از شش روز تلاش ورزشکاران برای کسب مقام قهرمانی، در نهایت با قهرمانی علی مقصود به پایان رسید.

A.Maghsood

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، دیدار فینال هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته ناین بال با رویارویی علی مقصود و امیر خورسند با قضاوت محمد خدری برگزار شد و در نهایت علی مقصود با برتری 9 بر 2 به مقام قهرمانی رسید. بدین ترتیب امیر خورسند مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و رحمان سلیمانی و مهدی رساخی به مقام سومی مشترک این دوره از مسابقات نایل شدند.

قضاوت این دوره از مسابقات برعهده آقایان فرهاد حق یاران، عبدالرحیم رئیسی، سجاد حسن‌زاده، حسین بیابانی مقدم، مهدی احتشامی، محمد خدری، سینا هشترودی لر، محمدحسین فخاری، مهدی ونکی، اسماعیل حاج جعفری، کاظم تاران و سعید فروتنی بود و آقایان فرهاد طاهری، به عنوان سرداور مسابقات، محسن مشیری، مسئول برگزاری مسابقات، هومن صمیمی، نماینده کمیته داوران، محمدصادق عطریان، نماینده کمیته فنی، و نصرالله جعفری به عنوان ناظر فدراسیون در این رقابت‌ها حضور داشتند.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات با حضور علی اصغر فوادیان، دبیر فدراسیون، جمشید بابایوسفی، رئیس، محمدرضا رشیدیان، دبیر، و سعید گرجی، نایب رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران، و جمعی از داوران، مربیان و ورزشکاران ورزش‌های بیلیاردی برگزار شد.

هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته ناین بال از تاریخ 13 لغایت 18 تیر ماه به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا برگزار شد.

کد خبر 222611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز