همشهری آنلاین: برای ترک کردن سیگار تا چه حدی حاضرید پیش روید؟ یک مرد اهل ترکیه به عنوان آخرین چاره برای ترک این عادت عملا سرش را درون یک قفس سیمی حبس کرده است.

turkish man

به گزارش دیلی نیوز ابراهیم یوسل در یک ویدئو بر روی سایت یوتیوب توضیح می‌دهد که چرا به چنین اقدام عجیبی دست زده است.

او در این ویدئو می‌گوید: من از سال‌های دبیرستان به بعد سیگار می‌کشیده‌ام. هر سال در روز تولد سعی کرده‌ام سیگار را ترک کنم. متاسفانه تا به حال از پس این کار برنیامده‌ام."

یوسل می‌گوید: "پدرم به خاطر سیگار کشیدن من سرطان ریه گرفت و مرد. به این نتیجه رسیدم که الان وقتش رسیده که جلوی سیگار کشیدنم را بگیرم."

یوسل برای ساختن این قفس کلاهخودی حدود 40 متر سیم مسی را برداشت و به صورت یک قفس دایره‌ای شکل درآورد و دو قفل را در کف قفس نصب کرد. او هر روز صبح که به سر کار می‌رود، این قفس را بر سرش می‌گذارد، و کلید قفل‌ها را به همسر یا دخترش می‌دهد.

همسر یوسل می‌گوید در ابتدا از دیدن شوهرش که با قفسی بر سرش راه می‌رود، احساس ناراحتی می‌کرد، اما اکنون از این کار او حمایت می‌کند.

او در این ویدئو می‌گوید: "اولش این قفس برایم آزارنده بود، اما قصد شوهرم این است که سیگار را ترک کند."

یوسل می‌گوید بر سرکار از راه یک نی آب می‌نوشید و از راه شکاف‌های کلاهخود سیمی کراکرهای کوچک می‌خورد.

اما شاید شیوه یوسل برای ترک سیگار در مقابل شیوه‌ای که اتا می لوپز کالیفرنیای به کار برد، بسیار ساده به نظر برسد. این زن 31 ساله در ماه مه امسال در خارج یک پاسگاه پلیس به یک افسر پلیس سیلی زد. قصد او این بود که به زندان بیفتد، یعنی جایی که سیگار کشیدن ممنوع است. و او توانست محکومیت زندان 63 روزه‌ای را که می‌خواست به دست بیاورد.

کد خبر 222599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز